Rykte: Zombier i Black Ops

Avstängd
Rykte: Zombier i Black Ops

Hoppas de inte lägger så stor fokus på det då. Jag tyckte det var kul att lira 2-3ggr på fyllan med polarna, annars så sög det imo

Inaktiv

haha oväntat. de som köper standard måste köpa till det som dlc antagligen.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

YES!! HAHAH!

Fast nu när alla tror det så kommer dom väl ta bort det bara för att det är Activision..

Medlem

Vadå tidigare vägrat svara på frågan? Jag minns bestämt att en av de första sakerna de sa om Black Ops var att zombies skulle återkomma.

Medlem

Finns väl alltid rykte om att det kommer coop zombie sen WaW. Så väntar till treyarch bekräftar det >.<

Jag tyckte inte det var speciellt kul, men smaken är som potatis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nazi Zombies ägde hårt i WaW, har haft kul i många timmar med det


signatur

Game long and prosper

Medlem

"All 4 existing #CoDWaW Zombies maps will be included in Hardened & Prestige editions of #CODBlackOps as callback co-op levels!"

Från JD_2020
http://twitter.com/jd_2020

Medlem

Varför inte kommunnistzombier...

Medlem
Skrivet av ikinz:

"All 4 existing #CoDWaW Zombies maps will be included in Hardened & Prestige editions of #CODBlackOps as callback co-op levels!"

Från JD_2020
http://twitter.com/jd_2020

Jaha, pinsamt att dom bara lägger in det på hardened och prestige........... Dock inte så oväntat eftersom det har med Activision att göra.

Dessutom dom gamla kartorna ifrån WaW, gör något nytt för f*n

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av ikinz:

"All 4 existing #CoDWaW Zombies maps will be included in Hardened & Prestige editions of #CODBlackOps as callback co-op levels!"

Från JD_2020
http://twitter.com/jd_2020

Jaha, pinsamt att dom bara lägger in det på hardened och prestige........... Dock inte så oväntat eftersom det har med Activision att göra.

Dessutom dom gamla kartorna ifrån WaW, gör något nytt för f*n

De är ju en bonus/tribute ffs, läs.

Medlem
Medlem
Skrivet av ikinz:

"All 4 existing #CoDWaW Zombies maps will be included in Hardened & Prestige editions of #CODBlackOps as callback co-op levels!"

Från JD_2020
http://twitter.com/jd_2020

Funkar för mig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Stämmer uppgifter så blir det första gången som jag inte köper ett nytt CoD-spel. Spelen har haft olika kvalité genom åren, men alltid varit ett nöje ett tag att spela. Men zombiespel, det kan de köra upp någonstans!

Rykte? Det är knappast ett rykte längre.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av ikinz:

"All 4 existing #CoDWaW Zombies maps will be included in Hardened & Prestige editions of #CODBlackOps as callback co-op levels!"

Från JD_2020
http://twitter.com/jd_2020

Jaha, pinsamt att dom bara lägger in det på hardened och prestige........... Dock inte så oväntat eftersom det har med Activision att göra.

Dessutom dom gamla kartorna ifrån WaW, gör något nytt för f*n

De är ju en bonus/tribute ffs, läs.

Jag tror att han tror att zombie bara finns i CE och inte i Standard. Det är ju bara dom 4 extra mapsen som följer med, zombie är ju givetvis med i standard också.

Tycker man ska få mapsen om man redan har köpt dom till WaW.

Medlem

kommer nazizombie finnas till pc ochså?


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av Fajri*:

Stämmer uppgifter så blir det första gången som jag inte köper ett nytt CoD-spel. Spelen har haft olika kvalité genom åren, men alltid varit ett nöje ett tag att spela. Men zombiespel, det kan de köra upp någonstans!

Men varför? Zombie grejen är en bonus sak..du behöver inte befatta dig med den överhuvudtaget.
För övrigt fanns det ju i World At War också ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nazi Zombies var helt brilliant, otroligt beroende framkallande En kall bira och en kväll på ventrilo slår aldrig fel det heller.

Medlem

Ni menar väl ändå inte att ni ska köpa detta Activision-spel också?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Ni menar väl ändå inte att ni ska köpa detta Activision-spel också?

Om dem erbjuder dedi servers, mod tools så är det juh ett givet köp. Bryr mig inte mycket om public lirande, det är clan , e-sport scenen som är intressant.

Efter ca 3-4 år med Cod4 scenen vore det kanon med ett Cod som levererade vad e-sport behöver igen... sen var ju nazi zombies jävligt kewl också :P.

Medlem

Jaaa! Commie zombie!

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Varför inte kommunnistzombier...

Det är väl kanske nog mer politiskt korrekt att skjuta på tyskar.

Medlem
Skrivet av Bakerman:
Skrivet av pingkonk:

Varför inte kommunnistzombier...

Det är väl kanske nog mer politiskt korrekt att skjuta på tyskar.

Men varför?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bakerman:
Skrivet av pingkonk:

Varför inte kommunnistzombier...

Det är väl kanske nog mer politiskt korrekt att skjuta på tyskar.

Men varför?

Du skjuter ju på Japanesare i zombie läget också...

Inaktiv

Jag tycker att om man är 4 st. och lirarade nazi zombies i codwaw så var det dyng kul något jag inte gillar är att MP´n ser lika dan ut som MW2 : (

saknar när cod4 var störst så jävla mkt...... :´/

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Bakerman:
Skrivet av pingkonk:

Varför inte kommunnistzombier...

Det är väl kanske nog mer politiskt korrekt att skjuta på tyskar.

Men varför?

Du skjuter ju på Japanesare i zombie läget också...

Det har ju iofs inget med min fråga att göra....


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Håller helt med, varför Nazistzombies? Är verkligen inte politiskt korrekt att skjuta tyskar. Kom inte med en massa holocaust bullshit. Kommunisterna har dödat så mycket fler, trots det får vi höra om hur dåliga tyskarna är i varenda jävla amerikanska vridna jude spel.

Vidrigt att se hur de håller på och sprider sin smygpropaganda.

btw, helvete vad sidan är långsam. Tar uppemot en minut att visa en artikel / ladda ett videoklipp. Hoppas det fixas snarast.

1
Skriv svar