Nya FZ är här!

Robot
Medlem
Nya FZ är här!

Forfarande samma


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

vafan har det blivit wipe på forumet eller?

Medlem

Jag måste säga att jag inte tycker om nya FZ, men man vänjer väl sig.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ser bra ut men allt är så stort när man har en 16 tum man får scrolla i evigheter

Medlem

Vilken jävla skit! Bort med den här röran av hemsk fjortisdesign och värdelös funktionalitet. Den gamla versionen fungerade iallafall perfekt så när som på sökfunktionen. Usch!

Medlem

Inte alls nöjd än så länge. Tyckte ni hade ett snyggt ändock enkelt vinnande koncept på föregångaren.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Men shit, det är ju inte mycket som fungerar på nya sidan, man hoppar mellan nya och gamla, och får felmeddelanden om att man inte har behörighet att läsa en resention osv..

Medlem

Tycker det ser fint ut.
Grattis FZ, ni har kommit ganska långt sen den tiden jag först blev bekant med er under Q1 eran.

Medlem

Clean and smoth just like it should be!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag tycker det känns som man har tappat totalt all överblick som man hade på startsidan förut.

Antikvitet

Som det står i nyheten ovan så genomgår forumet en konvertering mellan ett gammalt och ett nytt system som kommer ta några timmar, men alla trådar och inlägg kommer komma med.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

På tok för mycket reklam.....blir mest rörigt.
Ta bort bilden i bakgrunden, samt bannern i headern till att börja med. Så kanske man kan se hur sidan egentligen ska se ut.

Medlem

Jag tycker att det är skitsnyggt, men reklamen längst upp är störig då den laddar så sent. Man hinner försöka klicka på 'login'-knappen och sen är hela sidan flera cm söderut.

Det är en trevlig, stilren och simpel design precis som jag gillar, förut var allt lite smått o plottrigt i jämförelse.

Medlem

Det första intrycket jag får är att allt är så himla onödigt stort! Det tar många scroll-rullningar nu för att se alla nyheter. Gamla sidan var mycket mer kompakt vilket jag föredrar. Men detta kan ju komma att ändras i framtiden.

Medlem

Om ni ändå ska härma designen från www.ign.com och www.gamespot.com mfl :S . så fixa så att bakgrunden ligger kvar medans resten av sidan scrollas som den gör på gamespots hemsida, irriterande att det är tomt under kane and lynch bilden

Medlem

Relaterande länkar rutan är kaputt.

Medlem

Tycker väldigt bra om knapparna för att filtrera nyheter för PS3, PC osv.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av Vippe:

Jag tycker det känns som man har tappat totalt all överblick som man hade på startsidan förut.

håller med.
All överblick så som bortblåst.
Allt känns bara plottrigt och svårnavigerat.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Jag citerar gubben på slutet av AoE Online: Woho!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

Tycker nya FZ verkar väldigt segt...

Medlem

Jepp, sidan är seg.

Medlem

Jag känner mig helt neutral med bytet.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Hej till en ny generation av landets äldsta spelsajt.

Lite rörigt, men man vänjer sig. Något slött dock.

Medlem
Skrivet av Briggan:

Om ni ändå ska härma designen från www.ign.com och www.gamespot.com mfl :S . så fixa så att bakgrunden ligger kvar medans resten av sidan scrollas som den gör på gamespots hemsida, irriterande att det är tomt under kane and lynch bilden

Precis :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Nya FZ är det sämsta skit jag någonsin stött på, USCH.

Skrivet av mangethegamer:
Skrivet av Vippe:

Jag tycker det känns som man har tappat totalt all överblick som man hade på startsidan förut.

håller med.
All överblick så som bortblåst.
Allt känns bara plottrigt och svårnavigerat.

Word på det dessutom är det sjutusan segt ju :(:down:


signatur
Medlem

Stilrent, men den stora bilden som visar nyheter och sånt tar tyvär upp halva sidan när man kommer dit.. Känns lite ,som vissa redan har påpekat, själva överblicken på sidan försvinner.

Snyggt iaf

Medlem
Skrivet av warh0g:

Forfarande samma

Ja bara lite andra färger bara, det är den största förändringen. :evil:

Medlem

Undra vilket stolpskott som tyckte det var en bra idé att lägga en reklamplats ovanför FZ-bannern snarare än under. Ett enda stor misslyckande alltihop.

Skriv svar