Se gameplay från nya Deus Ex

Robot
Se gameplay från nya Deus Ex

Spana in de första spelsekvenserna från Human Revolution.

#deus-ex-human-revolution-1, #ubisoft-montreal, #square-enix


Medlem
Se gameplay från nya Deus Ex

Ser häftigt ut, men så mycket gameplay var det ju inte. Mer en trailer

Medlem

hmm, fick mig att bli lite intresserad i alla fall.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Medlem

Nej inte precis gameplay, trailer + in-game cinematics skulle jag vilja säga att det är. Men konceptet verkar jäkla tungt iaf.

Medlem

Jag får intrycket att typ fightingsekvenser kommer vara i tredje persons vy? Om så är fallet är jag tveksamt negativ till det. Håller ändå tummarna för det här

Medlem

Det ser ut att vara Deus Ex 2 blandat med typ MGS/Splinter Cell-stealthflummeri och långa "häftiga" konsolcutscenes som kidsen skall tycka är balla.
Varför visar de inte upp ettans eftertänksamma och filosofiska gameplay? Är det så att det saknas helt?

Medlem

Får rysningar i hela kroppen av videon, för tankarna till GITS och då kan det ju inte bli bättre!

Medlem

Kommer definitivt kika på det. Får verkligen hoppas de lagt rejält med energi på storyn. Lär dock bli bli svårt att ens tangera orginalet, för det är fanimej ett av de bästa spelen någonsin.

Medlem

:O...Det här är ju bara cutscenes från den läckta E3 presentationen :\

Annars är Deus Ex1 ett av mina absoluta favoritspel som man spelar om lite till och från trots att det har typ 10 år på nacken.
Kommer musiken, känslan för detaljer och storyn vara i närheten av originalet blir det bra.
Annars epic fail och man kan lika gärna lägga ner serien för gott.
*Håller tummarna för en uppföljare värdig namnet.*


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

Det verkar ju vara bra tryck i bössan iaf.

Medlem
Skrivet av elimsen:

Jag får intrycket att typ fightingsekvenser kommer vara i tredje persons vy? Om så är fallet är jag tveksamt negativ till det. Håller ändå tummarna för det här

Samma här, så länge man får välja är jag nöjd.
Jag vill ha fps och leaning, inget jävla gay-cover system! Jag hatar't!
Varför ska uppföljarna alltid förändras så in i helvete... Men vi får väl se!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Gameplay. Viiiisst. Vilken sopa.

Medlem

Vare Transformers i slutet eller?

Medlem
Skrivet av Forcie:

Det ser ut att vara Deus Ex 2 blandat med typ MGS/Splinter Cell-stealthflummeri och långa "häftiga" konsolcutscenes som kidsen skall tycka är balla.
Varför visar de inte upp ettans eftertänksamma och filosofiska gameplay? Är det så att det saknas helt?

Därför att "eftertänksamt filosofiskt gameplay" inte är så spännande att se på
Vi har redan sett att man kan starta upplopp, utpressa folk, muta sig in och mycket annat än "guns blazing".
Dock tycks det som om dagens ungdomar (spelare på PC/konsol) föredrar att se stora explosioner och snygga cutscenes framför långa samtal och smygande manövrar. Undrar varför
Har hört att de börjat sända TV i färg också (sarkasm)

Medlem

ingen som klagat på att det kommer till konsollerna med? i am surprised.

Medlem

Ohhh! Ser fint ut.
Som någon tidigare sa, får lite GitS-känsla över det. Trevligt!

Haha. lite besviken, såg ut som ALpha protocol fast lite snyggare

Medlem

Tredjepersonsstyrning (som dessutom för det mesta tvingar fram ett coversystem) är avtändande så jag hoppas på förstaperson.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Påminner mer om Mass Effect än Deus Ex.
Sedan så ser de ut att ha jobbat mycket för att det skall vara snyggt, speciellt i rörelse men det ser inte speciellt intressant ut att spela.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Tredjepersonsstyrning (som dessutom för det mesta tvingar fram ett coversystem) är avtändande så jag hoppas på förstaperson.

Har hört att det bara ska vara 3:e person just när man är i cover och skjuter, men man vet ju aldrig. :/
Utvecklarna kanske föredrog 3:e person då de kan sänka detaljnivån i grafiken utan att det syns, och spara en massa pengar...
Hoppas så klart på första person så ofta och mycket som möjligt

Medlem

Haha hur kan ni tycka att det ser sweet ut? Fan ska komma i februari och ser faktiskt riktigt riktigt B ut.
Kolla t.ex. när han mördade snubben och skulle släpa honom när han gick baklänges, hur fan håller han fast gubben så han kan släpa samtidigt som han har TVÅ händer på pistolen?
När han hoppar mellan olika skydd såg det sämre ut än Rainbow Six Vegas 2...när han hugger ner folk ser det sämre ut än Prototype och cut-scenesen ser sämre ut än GTA IV...och detta ska man bli imponerad av? Ingen fysik, ingen grafik och inte direkt mycket med Deus Ex 1 att göra? Ser ut som en enorm flopp...

De får ha en förjävla bra story om de ska bli nåt, men av den här trailern att döma så fokuseras det inte på det iaf...

Jag är inte imponerad, det är bäst om den filmen är en extremt gammal beta för såg ut som skit.


signatur
Medlem

Man kan ju hoppas att det är lika likt Mass Effect som det verkar.

Calle har redan visat, men icke desto mindre ser det bra ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

liknar typ ngt splinter cell in the future. Men älskar ju SCCT, så det kan bli grymt


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Forcie:

Det ser ut att vara Deus Ex 2 blandat med typ MGS/Splinter Cell-stealthflummeri och långa "häftiga" konsolcutscenes som kidsen skall tycka är balla.
Varför visar de inte upp ettans eftertänksamma och filosofiska gameplay? Är det så att det saknas helt?

Därför att "eftertänksamt filosofiskt gameplay" inte är så spännande att se på
Vi har redan sett att man kan starta upplopp, utpressa folk, muta sig in och mycket annat än "guns blazing".
Dock tycks det som om dagens ungdomar (spelare på PC/konsol) föredrar att se stora explosioner och snygga cutscenes framför långa samtal och smygande manövrar. Undrar varför
Har hört att de börjat sända TV i färg också (sarkasm)

Färg-tv är en förbättring, till skillnad från den riktning som spelmarknaden har tagit.

Medlem

Det är gameplay i filmen ja, har man sett det läckta E3-materialet så känner man igen sekvenserna...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Mortalis:

och inte direkt mycket med Deus Ex 1 att göra? Ser ut som en enorm flopp...

Antar att du helt missat att det utspelar sig innan Deus EX 1 och om röstskådespelaren stämmer så spelar man som Walton Simons. Jag antar att du ser koppling till deus ex i det fallet?

On the topic, ser ut som ett spel som kommer tilltala de stora massorna. Vilket är riktningen övriga industrin har tagit så får väl helt enkelt acceptera att det kommer bli ytterligare en sådan titel.

Medlem
Skrivet av kaealy:

On the topic, ser ut som ett spel som kommer tilltala de stora massorna. Vilket är riktningen övriga industrin har tagit så får väl helt enkelt acceptera att det kommer bli ytterligare en sådan titel.

Jo, det blir ju så när en industri får upp ångan, jag tror att med tiden kommer den att dversifieras, det började i garage där individer gjorde spel som de hade ett egenintresse i, när det började bli populärt så bildades giganter som mer eller mindre enbart flörtar med den stora massan.

Men på samma sätt som filmindustrin idag har utrymme för både blockbusters och smalare filmer så tror jag att spelindustrin kommer att inse att det faktiskt inte är en ekonomisk risk att utveckla smalare spel, det jag tror behövs är att det dyker upp bättre verktyg som främst kan göra utveckling billigare så att man inte måste ha en crew på +100 pers för att göra en AAA-titel.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

12
Skriv svar