Se gameplay från nya Deus Ex

Medlem
Medlem

Fick lite ME-vibbar. Annars DouchE X?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

När kommer den högupplösta versionen upp?


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Äh, tror inte ett skit på den här spelserien längre, detta clip är ur konsollversionen, enough said.

Spelen var svårare förr, komplexiteten ströps i och med när anna 10 och ivar 78 skulle börja mjölkas på pengar.

Kan man gå i ide som människa?


signatur

Retro.

Medlem

Bara jag som tycker att det inte ser speciellt roligt ut? Inget nytt, inte speciellt snygg grafik etc :/ Hoppas att de blir balla gameplay element annars är det nog kört.

Medlem

Är det inte konstigt egentligen: förr i tiden när datorspel ansågs vara något för barn fanns det gott om spel inriktade till vuxna.
Nu när spel är något mer accepterat och spritt är skall plötsligt samtliga spel göras för att vara tilltalande för målgruppen 13-14 år.

Jag fattar fortfarande inte riktigt logiken i det hela.

Medlem

01:10, så det var därför cesc fabregas inte spelade igår!!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Såg roligare ut än vad jag trodde de skulle vara.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av Forcie:

Är det inte konstigt egentligen: förr i tiden när datorspel ansågs vara något för barn fanns det gott om spel inriktade till vuxna.
Nu när spel är något mer accepterat och spritt är skall plötsligt samtliga spel göras för att vara tilltalande för målgruppen 13-14 år.

Jag fattar fortfarande inte riktigt logiken i det hela.

Bra och tänkvärt inlägg:up:
Min teori/gissning är att innan konsol boomen var spelarna färre men mer seriösa (nördiga om man så vill) och ställde högre krav, vilket tvingade spelföretagen att anpassa sig då det inte fanns så många andra att sälja spelen till.
Nu har många casual spelare tillkommit som villkorslöst köper vilken skit som helst så länge det blänker lite och har coola effekter.
Därför kan spelföretag/utgivare dissa gamers med överförenklade kontroller långa cutscenes och regenerating health systems. :evil:


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av bionicman:

Nu har många casual spelare tillkommit som villkorslöst köper vilken skit som helst så länge det blänker lite och har coola effekter.

Tror du slog huvudet på spiken där. Det är skrämmande hur mycket spelkvaliteten och -komplexiteten har försämrats på en så kort period som 10 år.

12
Skriv svar