Stalker 2 officiellt

Robot
Stalker 2 officiellt

GSC Game Worlds fortsätter att det radioaktiva äventyret. Och sitt missbruk av punkter.

#nyhetstips, #gsc-game-world, #stalker-shadow-of-chernobyl


Medlem
Stalker 2 officiellt

dvs S.T.A.L.K.E.R. goes C.O.D.

RIP den kanske bästa spelserien någonsin..


signatur
Medlem
Medlem

"till fler plattformar än pc."

Finns redan, det heter Metro 2033 och var inte speciellt bra. Get out of here STALKER.. (nice knowing u)

Medlem

Hoppas att det blir en ny spelmotor med bättre grafik, bättre A.I men framförallt färre buggar.

Medlem

Vad sägs om ett STALKER spel utan laddningstider, som det skulle vara? Eller mer fokus på överlevnad och mutanter än en massa banditer och soldater.

Medlem

Yay, nytt Stalker!

Nay, multiformat!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

"GSC Game Worlds fortsätter att det radioaktiva äventyret. Och sitt missbruk av punkter."

Ja om nu ska rätta någon...

Medlem

Gött! Äntligen! Hoppas dom byter spelmotor så det blir snyggare.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

"till fler plattformar än pc."

Finns redan, det heter Metro 2033 och var inte speciellt bra. Get out of here STALKER.. (nice knowing u)

Öh... Vad försöker du säga?

Medlem
Skrivet av MKultra:

dvs S.T.A.L.K.E.R. goes C.O.D.

RIP den kanske bästa spelserien någonsin..

Dom har inte blivit uppköpta av activision. Allt på konsol är inte skit bara för att det mesta är det.

Medlem

Okej, så att folk förstår.

Konsolspel portat till PC = Skit på PC

PC-spel portat till konsol = skit på Konsol

Undantag finns men fördelen är helt och hållet våran.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Runken:

"GSC Game Worlds fortsätter att det radioaktiva äventyret. Och sitt missbruk av punkter."

Ja om nu ska rätta någon...

Do it!


signatur
Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av MKultra:

dvs S.T.A.L.K.E.R. goes C.O.D.

RIP den kanske bästa spelserien någonsin..

Dom har inte blivit uppköpta av activision. Allt på konsol är inte skit bara för att det mesta är det.

Nä men man måste ju generalisera


signatur
Medlem

Tillägg:
Det finns mycket skit till PC
Det finns mycket skit till konsol
Det finns mycket godis till PC
Det finns mycket godis till konsol
Ibland försöker de båda para sig
Men det tenderar att göra barnet ofullkomligt
Barnet är inte fullt anpassat till något område
Däremot kan det
Resa
Uppleva
Och se
Mycket mer än dess två fäder.

Mitt försök på en taskig spelindustri dikt.
Det finns en hel del folk som älskar Metro 2033, sen kanske folk kan vänta med att uttala sig om Stalker 2 innan det ens har visats en bild från det. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Radiomorph:
Skrivet av Kaleid:

"till fler plattformar än pc."

Finns redan, det heter Metro 2033 och var inte speciellt bra. Get out of here STALKER.. (nice knowing u)

Öh... Vad försöker du säga?

Det hela blir ett urvattnat spel om man jämför med de tre som redan släppts. Man kan förvänta sig att det blir mer likt Metro 2033.

Så, jag är inte optimistisk... jag förväntar mig att det blir så streamlinat att det kanske inte längre ens bör ha namnet STALKER utan något annat.

Summering:
http://img695.imageshack.us/img695/5589/stfail.jpg

Medlem

i said come in stalker dont stand there

Medlem

Fan vad PC-folket tjurar över att det kommer till fler än enbart PC. Om det är en portning till PC så förstår jag reaktionerna, men det vet vi inget om? Tjuriga jävlar! (Ja, jag föredrar det på PC jag med.)

Medlem

GSC har kommit till insikten att omsättning är viktigt i ett bolag, intressant att se. Jag håller mig något avvaktande med förhastade kommentarer.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Radiomorph:
Skrivet av Kaleid:

"till fler plattformar än pc."

Finns redan, det heter Metro 2033 och var inte speciellt bra. Get out of here STALKER.. (nice knowing u)

Öh... Vad försöker du säga?

Det hela blir ett urvattnat spel om man jämför med de tre som redan släppts. Man kan förvänta sig att det blir mer likt Metro 2033.

Så, jag är inte optimistisk... jag förväntar mig att det blir så streamlinat att det kanske inte längre ens bör ha namnet STALKER utan något annat.

Summering:
http://img695.imageshack.us/img695/5589/stfail.jpg

Förstår inte riktigt hur du tänker :s


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Bra, har köpt alla de tre tidigare spelen, de ska först moddas och sedan spelas.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Förstår inte riktigt hur du tänker :s

Har upplevt dessa två extreme makeovers:
1. Deus Ex 1 ---> Deus Ex 2
2. System Shock 2 ---> Bioshock

Förstår du nu?

Medlem

Jag avgudar min PS3 och tycker normalt sett att många PC spelare är riktiga barnrumpor som inte gör annat än att klaga på dåliga konsolportningar.

Men...

Stalker är verkligen ett utpräglat PC spel. Kan inte tänka mig att det skulle kunna funka till konsol.

Men vi kan ju hålla tummarna.. Hoppas på multiplayer på världskartan! Och inga laddningstider! Och massor av överlevnad och skattletande!

Medlem
Skrivet av elimsen:

Jag avgudar min PS3 och tycker normalt sett att många PC spelare är riktiga barnrumpor som inte gör annat än att klaga på dåliga konsolportningar.

Ja, vi borde sluta med det och avguda dåliga portningar, det kan aldrig komma för många

Har f.ö både PC och 360, och tycker ändå att vissa spel gör sig bäst på PC och tvärtom..


signatur
Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Tommy_h:

Förstår inte riktigt hur du tänker :s

Har upplevt dessa två extreme makeovers:
1. Deus Ex 1 ---> Deus Ex 2
2. System Shock 2 ---> Bioshock

Förstår du nu?

Japp, tyvärr. Kommer förmodligen inte få se spel i klass med SS2 och Deus Ex längre..

och joo det är visst konsolens fel.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ish
Medlem
Skrivet av Proximately:

Tillägg:
[insert kass dikt här]

Mitt försök på en taskig spelindustri dikt.
Det finns en hel del folk som älskar Metro 2033, sen kanske folk kan vänta med att uttala sig om Stalker 2 innan det ens har visats en bild från det. xD

Ja.. Jag var ju hypad inför Deus Ex 2 så in i helvete, men det visade sig vara skit. Så det funkar omvänt också.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Runken:

"GSC Game Worlds fortsätter att det radioaktiva äventyret. Och sitt missbruk av punkter."

Ja om nu ska rätta någon...

Do it!

haha den där var ju rätt kass

Medlem
Skrivet av Kaleid:

"till fler plattformar än pc."

Finns redan, det heter Metro 2033 och var inte speciellt bra. Get out of here STALKER.. (nice knowing u)

Metro är ju hur bra som helst ju


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Tommy_h:

Förstår inte riktigt hur du tänker :s

Har upplevt dessa två extreme makeovers:
1. Deus Ex 1 ---> Deus Ex 2
2. System Shock 2 ---> Bioshock

Förstår du nu?

Japp, tyvärr. Kommer förmodligen inte få se spel i klass med SS2 och Deus Ex längre..

och joo det är visst konsolens fel.

Bara bra det, ett steg i rätt riktning. Bioshock va ju så mycket bättre än System shock 2:)

Medlem
Skrivet av Gaara:

Bara bra det, ett steg i rätt riktning. Bioshock va ju så mycket bättre än System shock 2:)

Hjärntvättade konsolbarn. "jo det hade mer färger så det var bättre! och man behövde bara lära sig 2 knappar!" tragiskt :/


signatur
12
Skriv svar