Första filmen från Bioshock Infinite

Robot
Medlem
Första filmen från Bioshock Infinite

Verkar vara en roligare miljö!

Medlem

Häftigt! Frågan är när och vart spelet utspelar sig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jävlar nice trailer

Medlem
Skrivet av WaltX:

Häftigt! Frågan är när och vart spelet utspelar sig.

''den svävande staden Columbia i början av 1900-talet. Staden i sig sägs vara en sorts förvriden gestaltning av den amerikanska optimismen vid sekelskiftet'' så alltså förmodligen under tidiga 1900-talet, i den flygande staden columbia, sen dessutom ser man många amerikanska flaggor i trailern, så jag skulle tippa på Amerika, även i slutet där logan km ser man en sönder riven amerikansk flagga


signatur

Rwa?

Medlem

Ser ut att vara en lite mysigare miljö än de första två spelen

Medlem

Nästa spel får gärna utspela sig på ett rymdskepp ute i rymden, och byta namn till SystemShock.


signatur

<3

Medlem

Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad Oh mi ghad

Medlem

Sådär ska en trailer se ut

Medlem

Lite besviken att det nya heta som Ken Levine pratat om var ett nytt Bioshock. Fast att dömma av den maffiga trailern så är det mer ett nytt Shock-spel, än ett nytt Bioshock. Förmodligen säljer väl namnet bättre än om man skulle introducera något nytt. Cloudshock...

Särskilt efter intervjun som Gamers with Jobs' egna Julian Murdoch gjort så verkar spelet väldans intressant. Blir dessutom lite nyfiken om det är detta som Sean Elliot jobbat på, eller om det är något annat projekt, och om det är detsamma som Chris Remo rekryterats till. Massa fuffens bakom de där väggarna.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Medlem

My mind...

it is blown!

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Sådär ska en trailer se ut

Håller med fullständigt!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Då kan de väl lika gärna byta namn på spelet? :/ Fast säljer väl bättre så ...

Medlem

Det blir en lång väntan...

Medlem

Kanske man borde spela igenom bioshock 2 då?

Yes, en "molnstad" är precis vad jag väntat på i 10 år; thanks Levine!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Underbar trailer!


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

heh, som några av er nämnt redan verkar det som enda anledningen att spelet har Bioshock i titeln är för att någon tycker att det namnet säljer bättre än att introducera ett nytt ip.

Ger fina vibbar från trailern, lite humor också, gillade jag. Visar kanske upp att grabbarna tar lite nya svängar.

Medlem

Hur tungt som helst, bara att vänta och köpa!

Medlem
Skrivet av PingviN:

Underbar trailer!

Det här kommer att bli bra skit, tro mig.

Medlem

Jesus christ, detta ser förjävla bra ut måste jag säga! lite mer positiv stämning, även fast jag gillar det lite dystra, mörka med bioshock 1. har inte spelat bioshock 2 ännu så jag borde ta och spela igenom det innan jag köper detta!

Medlem

Älskar miljöerna. Detta kan inte bli annat än bra!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

knark much?

kan bli bra!

Medlem
Skrivet av urken:

Nästa spel får gärna utspela sig på ett rymdskepp ute i rymden, och byta namn till SystemShock.

Det har redan gjorts. Två gånger.

Medlem

Så här förklarade Kevin Levine om varför de gör BioShock: Infinite.

[http://irrationalgames.com/insider/announcement-from-ken-levi...]
Väldigt inspirerande skrivet. Tror fan att han precis sålde ett spel där.
Jisses vad lättmaniplurade jag känner mig

Trailern ger tecken på ännu en upplevelse med fantastisk atmosfär.

edit:

Skrivet av RazorShard:
Skrivet av urken:

Nästa spel får gärna utspela sig på ett rymdskepp ute i rymden, och byta namn till SystemShock.

Det har redan gjorts. Två gånger.

Tredje gången gillt!

Medlem

Tack så otroligt mycket!
Jag som fruktade att Bioshock skulle bli nästa MW, som skulle mjölkas med likvärdiga spel med samma story, och fokus på multiplayer (som ändå var mediokert.
Sen ser man en sådan trailer, som visar ett spel som vågat slå sig fri från samma miljöer, som vågar göra något "nytt". Såvida inte spelet i övrigt suger så blir det ju ett givet köp, tack för att ni insåg era fel!
crt c + ctrl v = inte särskilt bra spel.

Medlem
Skrivet av urken:

Nästa spel får gärna utspela sig på ett rymdskepp ute i rymden, och byta namn till SystemShock.

Instämmer!

Men detta ser bra ut ändå måste jag säga, cool trailer.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Väldigt förtjust i världen som spelet utspelar sig i, år 1912 i en flygande stad, låter ascoolt.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Omg!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

12
Skriv svar