Första filmen från Bioshock Infinite

Medlem

haha riktigt nice trailer måste jag säga 5/5

a skrattar av tanken att dom gick från havetsboten till luften :D!

gillar den nya miljön dock kan tänka mig att halva spelets nöje komemr att vara att kasta ut folk i luften

Medlem

haha riktigt nice trailer måste jag säga 5/5

a skrattar av tanken att dom gick från havetsboten till luften !

gillar den nya miljön dock kan tänka mig att halva spelets nöje komemr att vara att kasta ut folk i luften

Medlem

Såg ju riktigt intressant ut! tror det är smart att sticka från Rapture eftersom det har gjorts 2 spel om det redan och ett tredje torde bli för mycket!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

intressant miljö, skön trailer

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av WaltX:

Häftigt! Frågan är när och vart spelet utspelar sig.

''den svävande staden Columbia i början av 1900-talet. Staden i sig sägs vara en sorts förvriden gestaltning av den amerikanska optimismen vid sekelskiftet''
så alltså förmodligen under tidiga 1900-talet, i den flygande staden columbia, sen dessutom ser man många amerikanska flaggor i trailern, så jag skulle tippa på Amerika, även i slutet där logan km ser man en sönder riven amerikansk flagga

Haha

Seriöst.. hur vore det om folk faktiskt läste nyheten dom kommenterar?

Medlem

Namnet "Bioshock Infinite" låter som ett tråkigt XBLA-minispel.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av urken:

Nästa spel får gärna utspela sig på ett rymdskepp ute i rymden, och byta namn till SystemShock.

+1

Systemshock 2 är bland det bästa jag spelat. Har tyvärr inte spelat 1an (fick det inte att fungera i dosbox när jag testade).

Fastnade tyvärr aldrig för BS1, och tror inte jag kommer spela detta heller, men trailern var riktigt bra.

Medlem

det där är nog den koolaste trailern jag sett nånsin..

AW8
Medlem

Jävlar vilken trailer!

Den där flygande staden ser också grym ut.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Den här dagen börja segt men nu vart den en aning bättre.
Ser hur bra som helst ut!!!

Medlem

Förhoppningsvis så blir det bättre än den väldigt bleka tvåan.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Medlem
Skrivet av LocSin:

Förhoppningsvis så blir det bättre än den väldigt bleka tvåan.

Som Ken Levine och Irrational Games inte utvecklade. Tänk Bioshock -> (Bioshock 2) -> Bioshock Infinite.

Medlem

Fy fan va det där såg grymt ut, riktigt mysig miljö

Medlem

riktigt grym trailer!

Medlem

Trevlig film!

Medlem

Ahh riktigt kul tema, det är något med luftskepp och dylikt som intresserar en

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av LocSin:

Förhoppningsvis så blir det bättre än den väldigt bleka tvåan.

Som Ken Levine och Irrational Games inte utvecklade. Tänk Bioshock -> (Bioshock 2) -> Bioshock Infinite.

Ken Levine lämnade Irrational (eller iaf Bioshock 2-projektet) och under samma period byte Irrational namn till 2K Marin eller nåt (uppköpta av 2K Games). Det är samma team fast utan Mr. Levine.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Är väldigt positivt överraskad över miljö bytet men jag tycker ändå inte att det ska kallas bioshock för då verkar det för mycket som 1 och 2an.

Medlem

infinite verkar vara en nytolkning av storyn som egentligen skulle varit med i det 1a BS. lite småkul trailer. kanske blir ett köp men troligtvis inte


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Bioshock har aldrigt rikitgt fallit mig i smaken, har barit kommit förbi bara nästan halva Bioshock 1 på ett år.

Kanske nån kan ge mig en annan syn, varför det är så omtyckt.

Medlem

Jag köpte collectors edition av Bioshock 1, har inte spelat färdigt det ännu. Var riktigt besviken, vill inte spela pipedreams hela tiden...

Nä, gör ett System Shock revival istället med co-op för 2 spelare.

Medlem
Medlem

Kommer först 2012...så må int de blir bra!

Medlem

Gillade trailern. Var själv inte intresserad av bio2... men nu när de bytt miljö så kanske det blir intressant igen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av skribb:
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av LocSin:

Förhoppningsvis så blir det bättre än den väldigt bleka tvåan.

Som Ken Levine och Irrational Games inte utvecklade. Tänk Bioshock -> (Bioshock 2) -> Bioshock Infinite.

Ken Levine lämnade Irrational (eller iaf Bioshock 2-projektet) och under samma period byte Irrational namn till 2K Marin eller nåt (uppköpta av 2K Games). Det är samma team fast utan Mr. Levine.

Ken Levine var väl med och grundade Irrational som blev 2K Boston/Australia då de gjorde Bioshock och blev en del av 2K? Bioshock 2 (singleplayer-delen) utvecklades av 2K Marin som är en spin-off på Irrational Games A.K.A 2K Boston med delar av folket som jobbade på Bioshock. Typ, på ett ungefär.

Medlem

Alla Bioshock fans lär ju va riktigt nöjda nu i alla fall!

12
Skriv svar