Smygkika på nya FZ

Robot
Medlem
Smygkika på nya FZ

Det ska bli intressant att se, bara ni förbättrar sidan, och inte försämrar den som det ofta blir när man gör om.

Jag måste säga att jag tycker att den gula bakgrunden på taggarna är riktigt fult.

Medlem

Ser bra ut, tråkigt bara att man knappt känner igen sig längre!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag måste säga att jag tycker att den gula bakgrunden på taggarna är riktigt fult.

Instämmer.

Medlem

Luuuuking good.

Inaktiv

Håller med, störande


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag måste säga att jag tycker att den gula bakgrunden på taggarna är riktigt fult.

Jag håller med om det. Förövrigt så ser det bra ut.

Medlem

Ingen som råkar ha en gammal bild på hur det såg ut förr här .. .Kommer knappt ihåg
Annars ser det väl ok ut!


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Ingen som råkar ha en gammal bild på hur det såg ut förr här .. .Kommer knappt ihåg
Annars ser det väl ok ut!

http://www.fz.se/information/

Skrolla ner till epoker.

Medlem

Ser riktigt fult ut med "tiger woods". Då 2 rader text här på högersidan och 1 liten rad är på vänstersidan. Förhoppningsvis så ser det inte lika fult ut om det är fler rader text. Men usch det är något jag stör mig på :x

Medlem

Alltid samma gnäll precis när FZ gör om någonting. Handlar bara om att vänja sig vid det nya. Tycker bara att det är skönt att det uppdateras lite ibland.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag måste säga att jag tycker att den gula bakgrunden på taggarna är riktigt fult.

Håller helt med.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag måste säga att jag tycker att den gula bakgrunden på taggarna är riktigt fult.

Håller med. Kanske byta till rött med vit text, eller kanske bara röd text? Gult känns inte så FZ:igt

Svårt att avgöra innan man har testat...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Ser riktigt intressant ut, men snälla kan ni uppdatera Sökfunktionen för den som är nu är (tyvärr) kass.

Exempel:
Sök efter Battlefield 3 (då borde den jätteheta nyheten att Battlefield 3 beta kommer med Medal Of Honor dyka upp) men istället dyker en massa Battlefield Vietnam och Battlefield 2 nyheter upp som är från 2003-2005

Medlem

Generation 3 såg riktigt grymt ut Men jag ser fram emot den nya som kommer snart. är ivrig att få se helheten..

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Jozo:

Jag måste säga att jag tycker att den gula bakgrunden på taggarna är riktigt fult.

Håller med. Kanske byta till rött med vit text, eller kanske bara röd text? Gult känns inte så FZ:igt

Jag med.
Gult är verkligen fult.


signatur

Have a good time!

Medlem

Har aldrig riktigt trivts med nuvarande designen. Den nya blir väldigt välkommen.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Tycker det ser rätt okay ut. Det är alltid skoj med ansiktslyft, men jag måste säga att nuvarande upplägget är riktigt cleant och jag är iaf långt ifrån trött på det än så länge!

Ta det lite lugnt med ändringarna bara så blir nog allt bra. Det ser ju trots allt riktigt bra ut redan idag.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Nej! Snälla ändra nu inte för mycket i layouten på nyheterna! Är ju därför jag tycker så mycket om just FZ, är så enkel och bra design på sidan. Snälla ändra inte för mycket! Lovar, ni får en puss <3

Medlem

Bara tumme up? Rädd för kritik?
Sen känns det för mycket som facebook urg :dead:


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Bara tumme up? Rädd för kritik?
Sen känns det för mycket som facebook urg :dead:

En tumme ner känns nog inte nödvändigt. Dock liknar det facebook mycket ja, tyvärr.

Medlem

ta bort de gula för taggarna och ge dom en speciell färg istället,


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Jag tror detta kommer bli väldigt bra i slutändan. Vill minnas att ni hade någon slags beta eller liknande där man fick sig ett smakprov på den nya designen. Var väl cirka ett halvår sedan eller nått. Tyckte det var väldigt snyggt då och ni på FZ tar alltid vara på läsarnas åsikter så det blir nog väldigt bra till slut

Medlem

Hmm...verkar ju bli rätt clean. Ser bra ut men liknar som sagt rätt mycket facebook ur intrycket jag får...vilket jag helst avstår(facebook)!

Skulle vara kul att få lite mer under huven info. Om det är java eller flash som rullar bakom tex?

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Ser riktigt intressant ut, men snälla kan ni uppdatera Sökfunktionen för den som är nu är (tyvärr) kass.

Exempel:
Sök efter Battlefield 3 (då borde den jätteheta nyheten att Battlefield 3 beta kommer med Medal Of Honor dyka upp) men istället dyker en massa Battlefield Vietnam och Battlefield 2 nyheter upp som är från 2003-2005

Håller till fullo med, funktion borde i nuläget ha högre prioritet än utseende! Som så många andra känns det lite mycket facebook över det hela (och det kan aldrig vara bra).
Något som jag tror kan bli kanon är en smidig plattformsindelning på nyheterna, så man endast ser det som är intressant för en själv! Keep up the good work!

Medlem

Föredrar nog den nuvarande versionen. Men så har jag ju inte sett hela sidan än (nya alltså).


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Antikvitet
Skrivet av fuser:
Skrivet av KillenMedStil:

Ser riktigt intressant ut, men snälla kan ni uppdatera Sökfunktionen för den som är nu är (tyvärr) kass.

Exempel:
Sök efter Battlefield 3 (då borde den jätteheta nyheten att Battlefield 3 beta kommer med Medal Of Honor dyka upp) men istället dyker en massa Battlefield Vietnam och Battlefield 2 nyheter upp som är från 2003-2005

Håller till fullo med, funktion borde i nuläget ha högre prioritet än utseende! Som så många andra känns det lite mycket facebook över det hela (och det kan aldrig vara bra).
Något som jag tror kan bli kanon är en smidig plattformsindelning på nyheterna, så man endast ser det som är intressant för en själv! Keep up the good work!

Sökfunktionen är bättre än ni tror. Sök på "battlefield 3" (med citationstecknen) så blir det precis som du förväntar dig.

När du söker på "battlefield 3" utan citationstecken rankas varje term lika högt.

I mångt och mycket är det en tydlighetsfråga - vi kan jobba en del på det och jag har några idéer som jag ska fixa i helgen.

Edit: Nu har jag gjort en uppdatering i sökmotorn som när jag testar ger mycket bättre sökresultat. Jag har lagt till valmöjlighet att söka på det gamla sättet, dvs (en av termerna ska vara med), så man kan växla fram och tillbaka. Testa gärna!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar