Rykte: Gearbox på Duke Nukem Forever?

Medlem

Det verkar som att alla vill ha spelet klart och gjort men rykterna börjar störa mig lite jag vill höra fakta (låter hårt)
Tror nog att Take-Two är all out of gum

Inaktiv

Spela "Duke Nukem 3D High-Res pack" så länge. ; )
http://www.youtube.com/watch?v=Wmq5m4Y__Ro

Medlem

det skulle faktiskt vara lite kul ifall nu spelet kmr såklart... att det skulle suga hårt, tänk alla som väntat i år efter år o sedan när det väll kmr, floppare totalt


signatur

Rwa?

Medlem

OM ryktet är sant, (läs: OM) så oroar det mig lite att det ändå tagit så mycket tid. Hoppas det var nyligen de fick ta över och bara sammanställer det sista innan release. Om de redan haft koden ett tag så lär de istället behöva ändra för mycket för att "förnya" och hålla det uptodate, då kan charmen försvinna tyvärr med fel folk bakom spakarna.

Men oavsett så är det alltid bra att hoppet lever!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

AW8
Medlem

I'm here to kick ass and chew bubblegum... and I'm all out of gum.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Låt de döda vila i fred, för tusan. :-/

Medlem

Nu är det fan på tiden att något händer på Duke fronten, ge oss vad vi vill ha


signatur

Game long and prosper

Medlem

kanske är en medveten ironi med titeln "forever", kanske det som är grejen "duke nukem forever" lever det är vi som skapat det. Det är ett spel på rykten, hopp och tårar

Medlem

Spelvärldens svar på Dallas !

Medlem

Kommer ju antagligen inte ens vara som dom första spelen ... ^^

Medlem

DNF kommer aldrig, ehh Cox får summera resten.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

DNF kommer inte hända tyvärr.


signatur

Meep!

Medlem

Det här är brott mot griftefriden.

Medlem

Om någon kan lyckas, så är det Gearbox. Borderlands visade att de hade gameplay och humor, men jag tvivlar i alla fall.

Medlem

Vore awesome om det skulle stämma då borderlands är helt suveränt så jag tror de skulle göra ett underhållande Duke...

Medlem
Skrivet av Phobo:

DNF kommer inte hända tyvärr.

Kommer det gör det garanterat, frågan är bara när.

Medlem

Det är väl bara bra att dom är kräsna med utvecklningen. Dåligt resultat -> Gör om gör rätt. Dom har ju liksom en del hype att leva upp till.
Kommer gör det absolut förr eller senare, men troligtvis under en ny titel då "Forever" snarare känns som en arbetstitel som har fått ta mycket skit under åren.

Äh, bättre de gör något annat. En snubbe med pistol, det har vi aldrig sett förut...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Forever and ever and ever and ever and after.

12
Skriv svar