Läcker Guild Wars 2-sammanfattning

Robot
Medlem
Läcker Guild Wars 2-sammanfattning

Det ser ut att bli riktigt bra


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

fyfan va fett det såg ut!

Medlem

Blir ju faktiskt nästan lite pepp!

Medlem

Oh nyheter så här sent? OCH GUILD WARS? Weee


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Måste erkänna att jag är grymt överraskad och riktigt imponerad! Stormdiggar den grafiska stilen de valt och tänket verkar klockrent. Ska bli riktigt spännande att följa utvecklingen av detta.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Spelet ser så jävla bra ut.... och det kommer inte förrän nog tidigast nästa år.....

JAG VILL SPELA DETTA!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

I am speechless. Finns inga ord för hur nice detta kommer bli!
Längtar! <3

Medlem

Ser riktigt nice ut

Medlem

Riktigt vackra miljöer. Känns dock som utvecklarna brer på bra mycket med hur bra och originellt det kommer bli

Medlem

jag fick en hel del frågetecken på hur det kommer fungera i praktiken, chansen är dock rätt liten att jag ens kommer att köra det så.

Medlem

Jag är jävligt taggad men jag låter mig inte luras av deras skitsnack. Spelet kommer antigen offra frihet eller logik, du kan inte ha båda i ett MMO.

Medlem

Storslaget!!

Skrivet av pazu:

jag låter mig inte luras av deras skitsnack. Spelet kommer antigen offra frihet eller logik, du kan inte ha båda i ett MMO.

Skrivet av Mike O'Brien (ArenaNet):

That all sounds great in theory, but I'll believe it when I see it.

-Well, get ready, because we've talked the talk, and now we're going to walk the walk.

http://www.arena.net/blog/walking-the-walk

Snyggt, men mörkt som Darth Vaders strumpa...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

OMG! EPIC! Så jävla bra! Älskar när kvinnan berättar om det absolut typiska i WoW. Man får ett uppdrag, ska döda en boss, dödar bossen och 5-10 min senare respawnar den. Har ingen som helst påverkan på världen.

Jag vill påverka världen mer. I stort sett alla uppdrag i WoW kändes meningslösa och bara till för att nå leveltaket och hade ingen påverkan alls på världen.

Ser fram emot detta! En Charr Warrior lutar det mot!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag vill påverka världen mer. I stort sett alla uppdrag i WoW kändes meningslösa och bara till för att nå leveltaket och hade ingen påverkan alls på världen.!

Vilket de håller på att ändra nu med Cataclysm.

Med det sagt så ser jag ändå fram emot det här, och kanske är detta spelet som kan lura mig bort från WoW. Men det är inte det första MMOt som viskat i mitt öra om hur fantastiskt det ska bli.
Det ska bli väldigt intressant att se om ArenaNet kan infria alla löften.

Jag hoppas verkligen.

Medlem

Brutal mäktigt!! Än finns det hopp trots allt

Medlem

Det ser riktigt bra ut!

Medlem
Medlem

när hon sa '' det viktigaste i ett spel borde vara spelaren, så vi har byggt spelet runt dem (ngt i den stilen )'' då fick man verkligen hopp för PCn igen sen om det faktiskt stämmer lr om dem gör som många andra, Enbart för pengarna, ja det vet man ju inte.


signatur

Rwa?

Inaktiv

Som så många gånger förr så låter det som att allt kommer vara guld och gröna skogar. Glöm dock inte bort att detta är ren och skär reklam vars huvudsyfte är att sälja.

Jag har absolut inget emot NCsoft eller Guild Wars, men man är lite less på att bli besviken. Ha förhoppningar är sunt och bra, men så fort det blir förväntningar är det illa.

Hoppas hur som helst att GW2 - och Star Wars - kan bidra till att utveckla MMO genren i ny spännande riktning. Det är enligt mig välbehövligt.

Det VERKAR ju faktiskt jäkligt bra

Medlem

Daaaem! Spelet ser ju hur läckert ut som helst!!! Jag älskar konceptet, man ser vad som händer, inget grind, inget kill 10 bears. Blir spelet gratis att spela som 1an så skaffar jag definitivt det här. Får det månadsavgift så skaffar jag nog det endå xD

Jag har drömt om ett mmo där man påverkar världen istället för tvärtom i flera år nu, verkar som Guild Wars 2 blir det dröm mmo´t


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Daaaem! Spelet ser ju hur läckert ut som helst!!! Jag älskar konceptet, man ser vad som händer, inget grind, inget kill 10 bears. Blir spelet gratis att spela som 1an så skaffar jag definitivt det här. Får det månadsavgift så skaffar jag nog det endå xD

Jag har drömt om ett mmo där man påverkar världen istället för tvärtom i flera år nu, verkar som Guild Wars 2 blir det dröm mmo´t

De sa redan i början av filmen att det inte kommer att vara någon månadskostnad. Ser fram emot det här spelet nåt så förbannat


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Äh, när hypandet är blir såhär stort kan det bara bli besvikelse som följd...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Detta blir möjligen ett köp!!

Medlem

med tanke på hur gw1 va, så e det runt 95% chanse att jag inte köper detta spel.....

Medlem

För de som är lika hype på detta som jag kan jag varmt rekommendera den första Guild Wars novellen Ghosts of Ascalon som finns på SF-bokhandeln för 79kr, kom ut för någon vecka sedan. Underbar läsning, man tar in redigt mycket om all lore inför tvåan också för den delen! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Får ju dock verkligen hoppas att avsaknaden av månadsavgift inte gör att dom lägger in saker i spelet som man måste köpa för pengar. Så den som spenderar mest Rl-pengar får fetast saker, eller lvlar snabbast...
Undrar lite hur dom funderar kring det ekonomiska..

Medlem

Det kommer att bli legen...wait for it...dary!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Bara det inte är som när spelutveckare år efter år pratat om förbättrad AI.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar