Inget Force Unleashed II till PSP

Robot
Medlem
Inget Force Unleashed II till PSP

Inte så förvånande kanske, formatet känns ganska dött.

Medlem

vem bryr sig? bättre dom lägger energi på en bra PC portning denna gången och inte låsa FPS på 30 som sist.

Medlem

PSP ligger ganska långt ner då det gäller försäljning av spel och mjukvara, är nog därför.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vem fan spelar spel på ett sådant litet format? Klarar inte av dom där små skärmarna...

Skräp!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Då skulle nog ds vara mer skräp ^^/ aja det här spelet ska inte köras på bärbara ps/xb ska det vara: D

Medlem

Skrota Wii och DS versionerna också, så kan de lägga extra krut på de plattformar som faktiskt klarar av alla de vackra striderna osv osv osv.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Synd, PSP är en grymt bra bärbar konsol med riktigt bra grafik. Spelar just nu Metal Gear Solid Peace walker och damn! Grafiken är ruggigt bra!

Lägg till Socom: Fire team bravo 3, GoW: Ghost Of Sparta, Valkyraia Chronicles II, 3rd Bithday och FF Agnito så finns det mycket roligt framöver.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

D:
Jag älskade ettan till PSP! Vad fan? :'-(


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Antalet folk som spelar och köper spel till psp regelbundet utanför Japan går väl att räkna på en hand. Kan aldrig tro att en PSP-version skulle löna sig att lägga pengar på ändå.

Medlem

Skaffade en PSP för första gången igår, bättre sent än aldrig. Skärmen är helt underbar i jämförelse med DS. Synd bara att det verkar vara svårt att hitta något större sortiment av spel hos butiker.
Starwars kunde blivit väldigt kul på PSP.

1
Skriv svar