Multiplayerinblick i Call of Duty: Black Ops

Robot
Medlem
Multiplayerinblick i Call of Duty: Black Ops

Såg kul ut.. Måste testa den dära radiostyrda bilbomben..

Medlem
Medlem

Åh!, ett nytt call of duty modern warfare!, oj förlåt jag menade black ops.

WAW som var så bra :/

Medlem

Mm mycket cod6 vibbar är det


signatur

Jäh!

Medlem

Jag är mer intresserad av det här än vad jag var av MW2 men jag förstår fortfarande inte varför det här skulle vara bättre än CoD 4

Medlem

Ser bara MW2 fast med andra vapen, och teater som finns i Halo 3....


signatur
Medlem

Det blir upp till bevis för Treyarch. Om det blir så bra som jag hoppas så kanske folk slutar skjuta dem i magen med jämförelser till Infinity Ward hela tiden.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Killstreaks 3: Hooray for Killstreaks!
De tar bort commando och ersätter den med en kniv man skjuter iväg, mycket bättre...

Det här ser bara ut som en mod till Mw2, och det är inte ett bra förstaintryck.

Medlem

Jag som hoppades att fötter och ben skulle flyga av som i WaW

Medlem
Skrivet av Jozo:

Killstreaks 3: Hooray for Killstreaks!
De tar bort commando och ersätter den med en kniv man skjuter iväg, mycket bättre...

Äh, fantasifulla vapen är alltid kul. Dynamitbågen kommer att användas flitigt.

Citat:

Det här ser bara ut som en mod till Mw2, och det är inte ett bra förstaintryck.

World at War > Modern Warfare 2

Black Ops ser roligare och fantasifullare ut än den överhypade (jag var exalterad som fan) halvfailen som är MW2. Treyarch visade i Call of Duty 3 att de vet hur man gör en bra solokampanj och i World at War att de kan göra multiplayer-läget lika bra som Infinity Ward gjorde i Modern Warfare.

Go Treyarch, ska bli roligt att se mer från spelet.

Medlem
Medlem

Jahopp samma skräp som MW2 då.

Next.

Medlem

Fy fan va kul det verkar, gillar också att de har ett riktigt sniper gevär med den här gången.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

NICE "L96 AWP"!!...det är ju samma sniper som i CS. Som äger sönder :D, sniper FTW


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Ser ut som de försöker lite väl mycket. Less is more.

Medlem

Äntligen en Psg 90:). Den saknades rejält i Modern Warfare serien.

Medlem

Tycker det ser riktigt grymt ut, ser till och med ut att vara hetsigare än MW2. Hoppas det blir lättare att hålla fuskarna borta nu bara, det är ju helt sjukt i MW2.

Medlem

PSG 90 och L96 ser nästan lika dan ut


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Ser precis likadant ut som modern warfare 2 skillnaden var att det var nya funktion så som radiostyrd bil m.m. och att raketen flygger alltså lite mer glitter. Men inget nytt i försig. Ser lite misslyckad ut kommer nog bli besvikelse men det är nog värt o köpa den tror jag. Jag kommer nog göra det ändå... Men den är inte bättre än cod 4. Tror det blir fiasko så som mw2


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

MEN VAFAN!
Det är ju fan modern fucking gayfare!... Skit.. Jag som trodde black ops skulle bli bra.. MEN NEJ!
SKIT!
Treyarch.. jag är besviken.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

MEN VAFAN!
Det är ju fan modern fucking gayfare!... Skit.. Jag som trodde black ops skulle bli bra.. MEN NEJ!
SKIT!
Treyarch.. jag är besviken.

Vänta lite med att ta ut aggressioner innan man har fått någon riktig inblick i spelet

Medlem

Ser bra ut, men kan förutspå att den radiostyrda bilen kommer bli lika irriterande som noobtubes


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Sjukt tråkigt. Visst cod6 var kul men man tröttnade efter ett tag. Kunde inte sitta i partychat på 360 om man inte spelade 3dje person eller alla mot alla. Ser inget nytt med det här spelet förutom några ny vapen. armborst och en kniv som du verkar kunna skjuta. så överdrivet. för att inte tala om radiostyrd bil för att spränga fienden. Tror det här spelet kommer floppa ganska hårt.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Avstängd

Fler spel ska ha videoredigeringsverktyg, helst på konsol då det är svårt att få bra kvalité annars...

Medlem

Det enda som såg bra ut var video editorn, inget annat. Det luktar MW2 på långa vägar.

Medlem

Ser inget direkt bra, ytterligare en MW2-klon.
Självklart så dör fienden efter 0,1 sekunder eldgivning, en assult ska fungera utmärkt att använda som sniper med på minst 200m håll, så länge du försöker bursta etc.
Förenklat, och casualiserat, inget för mig tyvärr. Med tanke på målgrupp så är jag förvånad att de inte släpper till Wii?
Min enda förhoppning är väl att BF3 inte faller ner i samma bottenlösa casual-avgrund.

Medlem

jag kommer köpa det direkt. hoppas det kostar 500 kr eller mer

Medlem

PSG 90 är den svenska varianten av L96 FYI

Medlem

Mer arkad-shooters i FPS! HURRA! Spelindustrin tar verkligen steg i rätt riktning... ELLER INTE!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

123
Skriv svar