Prova Napoleon: Total War innan måndag

Robot
Prova Napoleon: Total War innan måndag

Besök Waterloo i helgen helt utan kostnad. Napoleon: Total War går att ladda ner och spela på Steam fram till måndag.

#napoleon-total-war


Medlem
Prova Napoleon: Total War innan måndag

detta ska minsan provas, undrar om shogun 2 är bättre

Medlem

Snabba ni är FZ, bara 18 timmar kvar av gratishelgen när ni skrev om det här -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

detta ska minsan provas, undrar om shogun 2 är bättre

Enligt mig är Shogun 2 bättre, men jag tycker Napoleon är mycket bättre än Empire.

Medlem
Skrivet av Javas:

Snabba ni är FZ, bara 18 timmar kvar av gratishelgen när ni skrev om det här -_-

Ungefär 39 timmar, faktiskt. Erbjudandet tar slut på måndag klockan 19, svensk tid.

Men bättre sent än aldrig?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Javas:

Snabba ni är FZ, bara 18 timmar kvar av gratishelgen när ni skrev om det här -_-

Ungefär 39 timmar, faktiskt. Erbjudandet tar slut på måndag klockan 19, svensk tid.

Men bättre sent än aldrig?

Skumt, på min spellista i steam står det 17 hours left, har dom ökat tiden utan att ändra uppgifterna på steam?


signatur

Game long and prosper

Har redan spelet.

Jag tycker det är roligt men saknar att man inte kan spela som sverige(som man kunde i Empire)

Medlem
Citat:

Den kortväxta mannen med storhetsvansinne kan inta din dator i helgen

Storhetsvansinne kanske han hade men så jävla kort var han inte. I dagens Europeiska mått så var han 170cm

Alltså normallång under 1700-talet.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Har redan spelet.

Jag tycker det är roligt men saknar att man inte kan spela som sverige(som man kunde i Empire)

Finns en mod som låser upp alla factions och minor factions i hela spelet och gör dem spelbara. Kommer inte ihåg i skrivande stund vad den heter men det är något så simpelt som "All Factions Mod" eller dylikt.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Kul att spelet är på hela 20gb :/ Tar sin lilla tid att tanka.

Medlem

Sammanträffande, jag är mitt uppe i en Rome Total war kampanj. Tar sin lilla tid då jag kör varje strid manuellt. Trevligt med dessa spel är att när de blir äldre och man själv har bättre dator kan man skruva upp inställningarna. Striderna blir klart mer episka. Massivt med enheter på skärmen.

Snart har jag tagit hela spanien.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

detta ska minsan provas, undrar om shogun 2 är bättre

Personligen gillar jag Shogun 2. Samuraier är häftiga.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Men varför skriva om en gratishelg på SÖNDAG??


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Javas:

Snabba ni är FZ, bara 18 timmar kvar av gratishelgen när ni skrev om det här -_-

shit vilken tråkig attityd du har Javas! Bättring på den tills nästa gång!

Tack FZ för att ni tog upp den här nyheten. Jag hade definitivt missat chansen att provspela ett spel jag varit sugen på om inte ni lagt upp infon på förstasidan.

Medlem
Skrivet av isma:
Skrivet av Javas:

Snabba ni är FZ, bara 18 timmar kvar av gratishelgen när ni skrev om det här -_-

shit vilken tråkig attityd du har Javas! Bättring på den tills nästa gång!

Tack FZ för att ni tog upp den här nyheten. Jag hade definitivt missat chansen att provspela ett spel jag varit sugen på om inte ni lagt upp infon på förstasidan.

Dessutom så skrevs detta kl 3 på natten så någon mannade upp och gjorde det

Medlem

Man längtar ju som sju sjösjuka sjömnen till Rezzed i början på juli då dom förhoppningsvis släpper teaser trailern till det nya Total War dom jobbar på.

1
Skriv svar