Tony Hawk's Shred - se första bilderna

Robot
Medlem
Tony Hawk's Shred - se första bilderna

Ser sjukt bra ut.. *host*

Medlem

Är ju cellshading... Frågan är hur bra det kommer tas emot utav publiken.
Men visst, man kan ju försöka göra det realistiskt eller så gör man motsatsen, tror TH satsar på motsatsen.

Medlem

Känns som det är dags att lägga ner den här spelserien nu, jag har haft hur kul som helst med den förut, men nu är den ju bara deprimerande.

Medlem
Skrivet av Pulkafettot:

Känns som det är dags att lägga ner den här spelserien nu, jag har haft hur kul som helst med den förut, men nu är den ju bara deprimerande.

Det var dags o lägga ner för längesen, det har i stort sett bara gått nedåt efter THPS2.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
inK
Medlem

Håller med Zymac.
Efter Tony Hawk's Pro Skater 2 har det bara gått utför.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Inget skateboard spel kommer nå upp till dom gamla THPS nivå...


signatur

[size="12"]Om ni inte slutar klottra på väggarna tar vi bort dom![/size]

Inaktiv

THPS 1 och framför allt 2 var riktigt bra och nöttes hårt då det begav sig, detta är sant. Nu är dock Skate så otroligt mycket bättre än TH att det nästan är pinsamt. Önskar de kunde lagt ner serien med hedern i behåll men det är lite sent för det nu tyvärr...

Medlem

Usch, fy å bleh

Medlem

fan va "B" det såg ut att var


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Medlem

Underground var ju sjukt kul.

Medlem

Ska nog stämma activision för våldtäkt..

Medlem
Skrivet av GqchatarN:

Ska nog stämma activision för våldtäkt..

Stäm Kotick, han är fetaste våldtäktsmannen.

Medlem

Gillade gamla spelen. Men grafiken på detta ser ju helt värdelös ut för att vara 2010. Och snowboard? Mje det är dock lite nytänkande


signatur

pain is temporary, glory is forever

Medlem

Är det bara för mig en bild från Colin McRae Rally 04 har smygt sig in här uppe?

Ser väldigt oklart ut...

1
Skriv svar