Iran får sitt eget Call of Duty

Robot
Iran får sitt eget Call of Duty

Missa inte trailern från Persian Gulf Soldiers – Irans svar på Call of Duty!

#amytis-games, #persian-gulf-soldiers


Medlem
Iran får sitt eget Call of Duty

Såg ut som far cry 2 tyckte jag

Medlem

Badass trailer

Medlem

Trodde inte att mellan östern hade spelföretag eller kan göra spel. Men det ska bli intressant att se detta spel om det släpps ett demo.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Trodde inte att mellan östern hade spelföretag eller kan göra spel. Men det ska bli intressant att se detta spel om det släpps ett demo.

Dem har spelföretag, men inga som är direkt kända här i "västvärlden".

Spelet i sig såg ju inte direkt dåligt ut. Ska bli hur intressant som helst och se deras tolkning av ett modernt FPS.

Medlem

Kändes lite som Crysis 3 trailern!?

Medlem

Hoppas det skapas ett sorts kallt krig inom spelvärlden, så att teknologin pushas.

Medlem

Tihi, vad pinsamt...

Medlem
Skrivet av Securion:

Tihi, vad pinsamt...

På vilket sätt är det pinsamt? Du är snarare pinsam med den där kommentaren.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem

Såg faktiskt inte helt dåligt ut...lite oväntat.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Dem har spelföretag, men inga som är direkt kända här i "västvärlden".

"De" eller "dem" är serious business. Vet du inte skillnaden så borde du välja en lite lättare nivå på språket och använda "dom".

Dessutom är "dom" korrekt när man syftar på de diffusa andra som inte är vi.

Medlem

Jag har sett ett land och en främmande plats
Å kameler i karavan
Och där öga för öga
Och tand för en tand
Var den lag som man var van.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Jag har sett ett land och en främmande plats
Å kameler i karavan
Och där öga för öga
Och tand för en tand
Var den lag som man var van.

Araaaabiiiiskaaaaa naaaaaaaaaaaatt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Jonlissla:

Dem har spelföretag, men inga som är direkt kända här i "västvärlden".

"De" eller "dem" är serious business. Vet du inte skillnaden så borde du välja en lite lättare nivå på språket och använda "dom".

Dessutom är "dom" korrekt när man syftar på de diffusa andra som inte är vi.

Jag antar att du får en förbannad massa minus på detta inlägget nu av gnälliga människor - men jag håller helt med dig även om jag kanske inte direkt själv skulle valt att klaga i ett forum där varannan mening endå verkar vara en blandning mellan Engelska och Svenska...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är ju inte direkt svårt att få det att se bättre ut än dagens CoD-serie. Behövs fler spel ur fleras synvinklar, trött på amerikanernas glorifiering.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Jonlissla:

Dem har spelföretag, men inga som är direkt kända här i "västvärlden".

"De" eller "dem" är serious business. Vet du inte skillnaden så borde du välja en lite lättare nivå på språket och använda "dom".

Dessutom är "dom" korrekt när man syftar på de diffusa andra som inte är vi.

Jag antar att du får en förbannad massa minus på detta inlägget nu av gnälliga människor - men jag håller helt med dig även om jag kanske inte direkt själv skulle valt att klaga i ett forum där varannan mening endå verkar vara en blandning mellan Engelska och Svenska...

Jag brukar bara reagera när jag ser att personen i fråga verkligen FÖRSÖKER skriva korrekt men inte riktigt förstått konceptet. Om Olle 12½ skriver "dem" för att vara ball så får det vara ...

Medlem

Jag kan lägga till att valet av namnet på spelet förmodligen har ett propagandasyfte. Sedan 1960-talet har Iran varit i konflikt med många av sina grannländer angående namnet "Persian gulf". Många andra arabiska länder vill istället kalla den "Arabian gulf".

Mer om detta här:
http://en.wikipedia.org/wiki/Persian_Gulf_naming_dispute

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Jonlissla:

Dem har spelföretag, men inga som är direkt kända här i "västvärlden".

"De" eller "dem" är serious business. Vet du inte skillnaden så borde du välja en lite lättare nivå på språket och använda "dom".

Dessutom är "dom" korrekt när man syftar på de diffusa andra som inte är vi.

Jag antar att du får en förbannad massa minus på detta inlägget nu av gnälliga människor - men jag håller helt med dig även om jag kanske inte direkt själv skulle valt att klaga i ett forum där varannan mening endå verkar vara en blandning mellan Engelska och Svenska...

Väldigt bra sagt.
Om artikeln dock, spelet ser intressant ut, kanske inte det bästa jag sett, men definitivt inte det sämsta heller, kan bli bra!

Medlem

Woooh must have!

Synd att det är emot somaliska pirater dock, hade ju hellre skjutit lite Amerikaner osv

Nya Medal of Honor är också emot somaliska pirater till stor det tror jag, jävligt störigt, det är ju bara utsvultna desperata människor. Känns inte så jävla badass att springa runt och skjuta halvsvältna beväpnad med en trasig begagnad AK-47 lixom.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Detta kommer bli intressant ^^

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Jonlissla:

Dem har spelföretag, men inga som är direkt kända här i "västvärlden".

"De" eller "dem" är serious business. Vet du inte skillnaden så borde du välja en lite lättare nivå på språket och använda "dom".

Dessutom är "dom" korrekt när man syftar på de diffusa andra som inte är vi.

Jag antar att du får en förbannad massa minus på detta inlägget nu av gnälliga människor - men jag håller helt med dig även om jag kanske inte direkt själv skulle valt att klaga i ett forum där varannan mening endå verkar vara en blandning mellan Engelska och Svenska...

Håller med om det du säger, men eftersom vi ändå har börjat vandra längs den mörka lingvistikstigen: ändå stavas med ä och språk skrivs med liten bokstav..

Medlem
Skrivet av Fevolas:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Jonlissla:

Dem har spelföretag, men inga som är direkt kända här i "västvärlden".

"De" eller "dem" är serious business. Vet du inte skillnaden så borde du välja en lite lättare nivå på språket och använda "dom".

Dessutom är "dom" korrekt när man syftar på de diffusa andra som inte är vi.

Jag antar att du får en förbannad massa minus på detta inlägget nu av gnälliga människor - men jag håller helt med dig även om jag kanske inte direkt själv skulle valt att klaga i ett forum där varannan mening endå verkar vara en blandning mellan Engelska och Svenska...

Håller med om det du säger, men eftersom vi ändå har börjat vandra längs den mörka lingvistikstigen: ändå stavas med ä och språk skrivs med liten bokstav..

Du har så rätt så. Av någon anledning skriver jag i stort sett alltid fel vad det gäller de sakerna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det här blir definitivt att skaffa, så man får lite variation

Medlem

Men varför vill man kopiera Cod??????
Vill Folk dessutom spela ett skitspel som Cod så spelar dom Cod, inte en billig klon


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nästa spel kanske t.om blir bättre än cod

Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Jonlissla:

Dem har spelföretag, men inga som är direkt kända här i "västvärlden".

"De" eller "dem" är serious business. Vet du inte skillnaden så borde du välja en lite lättare nivå på språket och använda "dom".

Även om ditt på pekande var korrekt så är språkpoliser alltid tråkiga i forum. Men det är min privata åsikt för varför måste vi alltid vara så perfekta hela tiden ?
Dessutom är "dom" korrekt när man syftar på de diffusa andra som inte är vi.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Förvånad och imponerad med tanke på landets topp styrning av religionen. O börja nu inte klanka på mig för jag har många vänner som är koran trogna muhamedamer.

Det är kul med en vinkling av spelet men man undrar hur mycket som är politisk vinkling. Om jag dödar danskar amerikaner araber mm spelar ingen roll för mig i ett spel då spelet inte är viktigt beroende på vem jag kämpar mot.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv

Så djävla gött att inte behöva spela en glorifierad amerikansk superhjälte!


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Jag hörde inte ett enda "Jihad" under trailern? Det verkar som om 90-talet hunnit ifatt Iran, men hade det inte varit bättre om de försökte bygga upp landet innan de förstör det igen på spelskärmen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Morgurthion:

Så djävla gött att inte behöva spela en glorifierad amerikansk superhjälte!

Nej, nu får du antagligen bekanta dig med en glorifierad iransk superhjälte istället.

Skit som skit.

123
Skriv svar