Might & Magic: Heroes VI-tillägget får släppdatum

Robot
Might & Magic: Heroes VI-tillägget får släppdatum

Släpps i mitten av juli via digitala återförsäljare, avslöjar Ubisoft.

#might-magic-heroes-vi-1, #ubisoft


Medlem
Might & Magic: Heroes VI-tillägget får släppdatum

Vad trevligt att man fick spelet "gratis" under julrean som vinst ra

Har dock knappt spelat det då det var lite av en besvikelse
Får väl ta o ge det ett till försök senare under sommaren.

Medlem

Ville köpa och spela detta men väntade på att priset skulle sänkas för en rea på steam eller något, sedan så läste jag på olika forum om hur mycket buggar och technical problems som spelet fortfarande har.

Tror det finns en forum post på officiela sidan med hur många buggar som finns kvar i spelet eller som adderas till spelet med varje ny patch och sist jag kollade så var det typ 150+ vilket 100 kanske var minor bugs men det staplas ju upp om man stöter på buggar här och där.

Jag hade kunnat acceptera alltid online för att spela utan att bli nerfad och inte få hela spelet men tydligen så är deras servrar inte världens mest pålitliga för att hålla dig inloggad eller för att stanna uppe.

Vet inte hur mycket av detta har ändrats över dom senaste 2-3 månaderna men hör gärna från folk som spelar detta.

Crag Hack, vilken kille.

Medlem

Synd bara att heroes VI är ännu sämre än sina föregångare.
Efter heroes III har det gått rätt utför. Sen är ju femman spelbart helt klart, men detta?

Jag fattar inte hur ubisoft kan göra så fel med en spelserie.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Vart är mina Fortress ödlor Ubisoft?!

Medlem

Personligen tycker jag om VI, det är annorlunda helt klart men fortfarande mycket tanke bakom varje drag precis som jag önskat. Det jag saknar är en slumpad kartgenerator, blir så mycket mer äventyr då.

Och att det går att öka enhets hastigheten så att saker och ting inte tar år och dar på sig är helt perfekt, tycker för en gångs skull på länge så flyter allt på riktigt smidigt.

Inaktiv

Krav på online för singleplayer?


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

Och vi får inte se de utlovade raserna? Typiskt ubisoft att ljuga folk rakt upp i ansiktet

Medlem

hahaha, jag kommer inte köpa det här om jag så fick en miljon... fyfan vad jag blev lurad när jag köpte 6 vanilla vid release.... Diablo releasen var ju en dröm i jämförelse.

Inaktiv

Ja det är spelet blev en stor besvikelse, snygga strider men annars så begränsat och känslan över att något saknas. Dessutom är det antingen superenkelt eller förbannat svårt.

Medlem

jag är rätt så nöjd med 6an. det enda problemet jag haft är ubisofts urdumma drm. har blivit disconnected i singleplayer några gånger - mitt i en strid bla. vilket är sjukt jobbigt. att man inte kan spela en sekund utan uppkoppling kan verkligen bli ett problem.
men spelet i sig gillar jag, det har gjorts många förändringar som förbättrat spelsystemet. hur man köper enheter, hur gruvor osv. fungerar på kartan och att det är mycket lättare att teleportera sig runt mellan sina städer, allt detta är guld värt och lyfter verkligen spelet över många av sina tidigare inkarnationer. trean är väl fortfarande bäst dock, men detta kommer nog därefter.

Medlem

Precis köpt spelet så najs

Medlem

Har dumpat många timmar på detta spel. Det lär bli ett köp. Ett klart beroendeframkallande spel.

Förresten så går det aldeles utmärkt att spela (SP) även om spelet inte har kontakt med deras server. Det händer då och då.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

ja, det går ju utmärkt att spela offline, om man inte bryr sig om de bonusar man får av att lira online. jag bryr mig tyvärr, och är då slav till deras servrar som verkar allt annat än helt stabila. fattar inte att de inte lagt in någon slags timer, blir man disconnected har man t.ex. 20 minuter på sig att få upp linan igen. efter det blir man skickad till main menu. som det är nu, att man samma sekund som man tappar linan kickas till main menu, är helt sjukt träligt.

Medlem

10 timmar speltid? I ett strategispel som detta? Det är då inte mycket. Och var är våra utlovade townscreens?

Ser fram emot detta väldigt mycket!
Har inte riktigt tugga mig igenom original kampanjerna än, så det kan nog får igång gasen lite igen

Medlem

Jag beställde spelet från cdon häromdagen för 99 kr. Jag hoppas att det är kul :).

Skrivet av marrree:

10 timmar speltid? I ett strategispel som detta? Det är då inte mycket. Och var är våra utlovade townscreens?

Townscreens kommer i patch 1.5.

Medlem

ja, 10 timmar är vad? typ 2-3 nya banor?

Inaktiv

Dem av er som köpte heroes V får skylla er själva om ni köpte detta. H5 var så fullt av buggar att det inte ens gick att spela MP på mer än ett år. Man köper inte spel av en utvecklare igen som gör så? Nej ska man skaffa detta någon gång så blir det att pirata det. Ubisoft har förstört heroes serien.

1
Skriv svar