Våldsporriga Lollipop Chainsaw lanseringsfilmat

Medlem

Spel för gubbsjuka och fjortisar. mao riktigt skräp.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Tjejen på bilden är Jessica Nigri* för den som undrar.

Medlem

Släpps imorgon? Glor på en playthrough sedan igår på tuben.

Medlem

Jag gillar att det utspelar sig i San Romero hehe. Nice touch.


signatur
Medlem

It's like a female Duke Nukem

Medlem

Sikken jävla Aftonbladet rubrik det var -_-'
Sen förstår jag inte varför Jessica är på bilden, ska ni lägga upp olika cosplay tjejer/gubbar relaterade till spelen eller?
Löjligt iaf.

Som andra har varit inne på så har man hört att spelet ska vara riktigt kort, stämmer detta så kommer jag inte plocka upp det tyvärr =/
Gillar konceptet dock som fan, sitter man i soffan så ska man fan ha roligt!

Gillar med hur många som tar illa upp så fort det är en tjej som ska se snygg ut i ett spel

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Sex säljer.

Antigen det eller en fast paced shooter

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Sikken jävla Aftonbladet rubrik det var -_-'
Sen förstår jag inte varför Jessica är på bilden, ska ni lägga upp olika cosplay tjejer/gubbar relaterade till spelen eller?
Löjligt iaf.

Ser inget problem med att lägga upp en bild på Jessica Nigri. Min morgon vart mer eller mindre fulländad tack vare det Först pannkakor och kaffe, sen Jessica Nigri!


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Falckiee:

Om det är nåt som är PK så är det att använda uttrycket PK. Finns inget mer pinsamt än att gnälla på "jävla PK-Sverige." Finns trots allt en anledning till att en jävla massa människor som tänker på samhällets alla nivåer kommer fram till vissa ganska bra slutsatser om hur saker och ting är och ska vara för att så många som möjligt ska ha det bra. Oftast används ju PK-böleriet i frågor om invandring och feminism. Ganska lätt att förstå varför. Att folk reagerar på spel som dessa är inte så konstigt med tanke på hur vi överlag ser på objektifiering av kvinnor. Så.

Ska väl säga nåt om spelet också.
Vettefan alltså. Tycker det ser sjukt dassigt ut på typ alla plan. Fast fina färger..

Vad som är "bra" eller inte är en ren definitionsfråga och ingen objektiv sanning. Bara för att många tycker en och samma sak så behöver det inte vara positivt i stort. I Nazityskland var det PK att följa Hitler, och det vet vi ju hur det gick. I ett sunt samhälle så bör ingenting vara immunt mot kritik.

Men ja, nu blev det lite väl off-topic här.

OT: Hehe, Tänkte precis skriva liknande svar

OnT: Får se hur striderna "känns" alltid det viktigate i denna typ av spel

Skrivet av Tobblish:

Sikken jävla Aftonbladet rubrik det var -_-'
Sen förstår jag inte varför Jessica är på bilden, ska ni lägga upp olika cosplay tjejer/gubbar relaterade till spelen eller?
Löjligt iaf.

FZ väljer de bilder vi tycker passar, och nej, vi brukar inte lägga upp bilder på cosplayers vanligtvis. I just detta fallet är undantaget befogat, eftersom damen ifråga fungerat som PR-representant åt Lollipop Chainsaw på ett gäng events, så hon är mer än "bara" en cosplayer.

Medlem

Min fråga kvarstår - krysslåda eller läck allting ut på internet sony ps3??

Vad är det för sjuk invidid som trycker tumme ner på allt? Det är en enkel fråga...

Medlem

Önska att dom hade de Japanska rösterna.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Tobblish:

Sikken jävla Aftonbladet rubrik det var -_-'
Sen förstår jag inte varför Jessica är på bilden, ska ni lägga upp olika cosplay tjejer/gubbar relaterade till spelen eller?
Löjligt iaf.

FZ väljer de bilder vi tycker passar, och nej, vi brukar inte lägga upp bilder på cosplayers vanligtvis. I just detta fallet är undantaget befogat, eftersom damen ifråga fungerat som PR-representant åt Lollipop Chainsaw på ett gäng events, så hon är mer än "bara" en cosplayer.

Okej för har aldrig sätt en Soul Calibur, Tekken, DoA eller liknande event cosplayer när rubriken har handlat om porr eller sex.

Men antar att någon i redaktionen bara känner lite speciellt för Jessica ^^

Usch, dålig smak är tillbaka igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

utöver allt PK snack och vad som är rätt o fel så har vi ju då själva spelet, o det verkar ju vara ren skit?

http://youtu.be/YwLiaWnRpOU

Vidrigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av fibnot:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Spiff:

Presentationen är ju en frisk fläkt i vårat absurda PK samhälle...
Huvudet skulle explodera på medelsvensson om de fick uppleva 5 minuter av japansk tv!

...och det är positivt?

Är väl negativt att sverige är så PK som det är. Tycker det är skönt med oliktänkande och udda idéer. Vill verkligen inte leva i en uniform värld där alla tycker och tänker samma

nej jag håller med dig... även om det hade förhindrat många krig och sånt:P

Medlem

Ser skoj ut, bra humor. Har lite svårt när gubbarna/gummorna ser inklistrade ut.
Kan bli ngt.

Skrivet av Maskinisten:

Ser skoj ut, bra humor. Har lite svårt när gubbarna/gummorna ser inklistrade ut.
Kan bli ngt.

Vad är det som ser skoj ut? Är nyfiken på tankegångarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Tobblish:

Sikken jävla Aftonbladet rubrik det var -_-'
Sen förstår jag inte varför Jessica är på bilden, ska ni lägga upp olika cosplay tjejer/gubbar relaterade till spelen eller?
Löjligt iaf.

FZ väljer de bilder vi tycker passar, och nej, vi brukar inte lägga upp bilder på cosplayers vanligtvis. I just detta fallet är undantaget befogat, eftersom damen ifråga fungerat som PR-representant åt Lollipop Chainsaw på ett gäng events, så hon är mer än "bara" en cosplayer.

Okej för har aldrig sätt en Soul Calibur, Tekken, DoA eller liknande event cosplayer när rubriken har handlat om porr eller sex.

Men antar att någon i redaktionen bara känner lite speciellt för Jessica ^^

Jag har redan förklarat anledningen, men jag kan tyvärr inte ta ansvar för hur du tolkar det jag säger.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Maskinisten:

Ser skoj ut, bra humor. Har lite svårt när gubbarna/gummorna ser inklistrade ut.
Kan bli ngt.

Vad är det som ser skoj ut? Är nyfiken på tankegångarna.

Är svag för "oneline" mördare
Typ "I came here to chew bubblegum and kick ass, and i´m all out of gum."

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Maskinisten:

Ser skoj ut, bra humor. Har lite svårt när gubbarna/gummorna ser inklistrade ut.
Kan bli ngt.

Vad är det som ser skoj ut? Är nyfiken på tankegångarna.

Är svag för "oneline" mördare
Typ "I came here to chew bubblegum and kick ass, and i´m all out of gum."

Skrivet av Maskinisten:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Maskinisten:

Ser skoj ut, bra humor. Har lite svårt när gubbarna/gummorna ser inklistrade ut.
Kan bli ngt.

Vad är det som ser skoj ut? Är nyfiken på tankegångarna.

Är svag för "oneline" mördare
Typ "I came here to chew bubblegum and kick ass, and i´m all out of gum."

OK, men jag tänker inte campa med dig


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar