Nya Guitar Hero får släppdatum

Robot
Medlem
Nya Guitar Hero får släppdatum

Guitar Hero är mer än uttjatat, tyvärr.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

MFC
Medlem

Detta börjar bli fånigt...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Tycker att de gör helt rätt. Släpper ett bra spel per år med sjukt mycket bra gitarr musik. Tycker det är onödigt att ge sina åsikter om något man inte är insatt i. Man vill bara skriva något för att känna sig bättre själv.

93 låtar för 500 spänn med en ny motor och uppdaterat innehåll är ett bra pris. Fatta hur mycket det skulle kosta om det var DLC? De har tex lagt till X+ på trummor på låtar som inte har dubbelkagge, genom att notsätta spöknoter på virveln. Alla tidigare DLC och imports funkar med de nya egenskaperna också.

Det som kommer att sälja detta däremot är låt listan. Verkligen för folk som gillar att lira intressanta gitarr låtar.

Får se vad folk kommer dras mest till. Detta eller Rock Band 3. Tror större massan kommer att hålla med GH, eftersom de nya egenskaperna med RB3 kostar så sjukt mycket pengar.

Medlem
Skrivet av Chanquad:

Tycker att de gör helt rätt. Släpper ett bra spel per år med sjukt mycket bra gitarr musik. Tycker det är onödigt att ge sina åsikter om något man inte är insatt i. Man vill bara skriva något för att känna sig bättre själv.

93 låtar för 500 spänn med en ny motor och uppdaterat innehåll är ett bra pris. Fatta hur mycket det skulle kosta om det var DLC? De har tex lagt till X+ på trummor på låtar som inte har dubbelkagge, genom att notsätta spöknoter på virveln. Alla tidigare DLC och imports funkar med de nya egenskaperna också.

Det som kommer att sälja detta däremot är låt listan. Verkligen för folk som gillar att lira intressanta gitarr låtar.

Får se vad folk kommer dras mest till. Detta eller Rock Band 3. Tror större massan kommer att hålla med GH, eftersom de nya egenskaperna med RB3 kostar så sjukt mycket pengar.

Kunde inte sagt bättre själv.

Medlem

men köper man 93 DLC låtar lär man väl skaffa 93 låtar som man älskar
här får du knappast 100% låtar du älskar

men ändå, det är kul att hitta nya låtar med hjälp av GH/RB

i övrigt ser jag fram emot släppet
e sugen på megadeth's nya låt!

Medlem

Hade varit intressant om det inte vore för att jag svurit att, om möjligt, aldrig köpa ett Activision spel igen, om det inte är begagnat. Vägrar stödja dem. Jag tror jag väntar på RB3 istället faktiskt.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Citat:

Det är oväntat nog utgivarens enda gitarrspelssläpp i år

GH: Van Halen då?

Medlem
Skrivet av fzusr:

men köper man 93 DLC låtar lär man väl skaffa 93 låtar som man älskar
här får du knappast 100% låtar du älskar

men ändå, det är kul att hitta nya låtar med hjälp av GH/RB

i övrigt ser jag fram emot släppet
e sugen på megadeth's nya låt!

Jag gillar 95% av låtlistan så jag är 100% nöjd med spelet. Det har hittat den bästa låt listan i ett rhytm spel någonsin.

(GHVH släppted förra året)

1
Skriv svar