När det anses omöjligt bevisar jag motsatsen

Ish
Medlem
När det anses omöjligt bevisar jag motsatsen

Kul grej som hände nyss. Eller kanske mest tråkig. Men antagligen kul att läsa?

Ännu en sömnlös natt och jag hade precis gjort kaffe. Men det fattades något. Ostsmörgåsar!
Jag gör fyra mackor tänker jag. När sista mackans sista ostskiva skall hyvlas så lutar jag mig mot fönstret för att titta på yttertemperaturen och tänker 'jag undrar om det ens är möjligt att skära sig på en...' Lite paff vart man, och ni förstår säkert vart detta är på väg.. Jag hittade inge plåster så jag fick ta till tändstickor och grimarser då det vägrade sluta blöda fastän jag höll armen rakt upp.
Och varför ska man svära och skrika ut smärtan när ingen kommer höra ändå. Ingens medlidande kommer lindra smärtan, så orka det.

Jag ser ut genom köksfönstret och ser grannen lämna ytterdörren för att rasta hunden.
Eftersom jag är i gips och finner det svårt att hålla i både mackor och kryckor med samma händer så hade jag hoppat på ett ben till köket. Grannen tittar in och ser mig hoppandes på ett ben med en arm uppsträckt i taket inlindad i en halv toarulle, och 4 ostmackor i den andra. Undra vad han tänkte?

Hur som helst.... Man kan alltså skära sig på osthyveln!

#blogg


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
När det anses omöjligt bevisar jag motsatsen

Anything is possible! Osthyvlar är lömska

Ish
Medlem

Fick ju även reda på senare att farsan hade slipat osthyveln (vem fan gör det?!) så helt okej är det ju inte.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

1
Skriv svar