Jag vågar hoppas på Deus Ex 3

Skägg.
10 Chambers
Jag vågar hoppas på Deus Ex 3

Det var nära att jag inte spelade #Deus Ex alls. När det släpptes var jag torsk på #Counter-Strike och tittade sällan på andra spel. Ett par år senare, efter påtryckningar från @nosnos testade jag det och kräktes lite i munnen. Jag kom verkligen inte överens med den första banan vid frihetsgudinnan. Efter lite mer tjat gav jag det ytterligare en chans och sedan dess har jag älskat det.

När det var dags för tvåan var min dator för klen, demot hackade fram i ett par bilder per sekund så det var inte lönt att köpa. Dessutom hävdade många att det var skräp. Nu när trean är på gång, och släpps till en plattform jag inte behöver bry mig om att uppdatera, hoppas jag försiktigt att det ska vara en värdig uppföljare på originalet. Det första klippet med gameplay-sekvenser stärker nämnda hopp, jag gillar känslan den förmedlar. Nästan lite Bladerunner-vibbar.

<script src="http://www.fz.se/filmer/_embed.php?id=5499" type="text/javascript"></script>

#blogg


signatur
Jag vågar hoppas på Deus Ex 3

Det kan nog aldrig bli lika bra som Deux Ex, men intressant för vad det själv är. I klippet tyckte jag mig känna igen Manderlys röst (JCD chef i första spelet och James Wong som var med i Blade Runner).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ish
Medlem

Själv såg jag det hos grannen, och när jag väl köpte det själv så var jag fast från starten. Mi12 och Hong Kong (eller vad det nu var) var riktigt roliga banor. Vidare tycker i alla fall jag att Deus Ex skall spelas på PC. Jag är en av dem om inte klarar av första person på konsol.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skägg.
10 Chambers

Jag tycker att allt under Quake-fart går bra att spela med handkontroll, som Bad Company 2 och Bioshock. Visst, det krävde lite invändning men nu är det lika naturligt som wasd+mus


signatur
Medlem

Is that, IS THAT A TRANSFORMER?

Skägg.
10 Chambers

Kött-transformer!


signatur
1
Skriv svar