Fanta och Rosé

Inaktiv
Fanta och Rosé

Två veckor gammalt, jag vet, men jag har mycket att blogga om i backlogen precis nu. Det är ju sommar och då vill man ju inte bara sitta framför datorn, ty även PS3:t behöver uppmärksamhet när man för en gångs skull är ledig. Och sen glädjer det alltid nån stackare som missade det första gången.

Vad som har hänt:

1. Dj Mangoo (uttalas det mango eller mangoo?), skaparen av Eurodancer, släpper en ny låt, Fanta och Rosé. Låten i sig håller inte särskilt hög kvalle som brukligt är på sommaren men kommer säkert spelas en del ändå.

2. Feministen, norrläningen och Youtubaren PiteTina får nyss om låten. Hon lackar ur eftersom hon tycker att låten uppmanar till förnedringssex. Människan har uppenbarligen inte förstått internets kraft. *Varning* Följande klipp framkallar svåra skrattkramper.

3. Bara timmar efter PiteTinas verbala självmord lägger Dj Mangoo upp en remix av Fanta och Rosé, där han, ja... vi kan väl säga att han äger arslet samt det rosa håret av PiteTina.

4. Helt oväntat lägger PiteTina upp ett nytt klipp där hon svarar på den kritik hon fick motta av den fradgatuggande internetmobben. Än mer oväntat är att klippet faktiskt är roligt. Hon driver med sig själv och lyckas nästan charma mig till att tycka om henne.

Vad kommer att hända härnäst? Ingenting förmodligen, men man kan ju alltid hålla internetöronen öppna...

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Fanta och Rosé

"Förnedringssex"? Är det när mannen är ovanpå hon reagerar på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Tror vi snackar face fucking.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar