Rutorna längst upp

Medlem
Rutorna längst upp

Är det bara för mig eller har ni glömt att uppdatera rutorna längst upp? Har rensat cachen men det är samma ändå.

"Bästa spelen kvartal 2"
"Intervju - Fable III"
"Preview - Amnesia"
"Preview - Fifa Online"
"Testat - Naughty Bear"

Ni brukar ju alltid ha senaste recensioner där uppe, saknar tex Tiger Woods PGA Tour 11 och nyligen recencerade Bad Company 2 - Onslaught.

Och en annan sak jag kom att tänka på;
Mer ofta än inte så får jag "Live Bookmark feed failed to load" när jag trycker på rssfliken i firefox för att kolla 10 senast uppdaterade trådar i forumet.

Ibland hjälper det att högerklicka och trycka "Reload Live Bookmark" för att manuellt uppdatera den, men ibland hjälper inte ens det

Vad kan det bero på?

Medlem

Uppdateras inte för mig heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers

Det är sommar, och semestertider, så vissa saker har halkat efter helt enkelt. Ordnar!


signatur
Medlem

När vi ändå är på det, ska det inte stå testat - , eller test - PGA Tour 11? Inte testa


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Bryr sig ingen om att det står Testa!? Jag trodde först att det var ett demo. Har alla semester?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Antikvitet

@Ellehbg: Beklagar att du inte fått svar, du har förstås helt rätt i att det ska stå "test" eller "testat". Jag uppdaterar strax, tack för att du sa till.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Alltid

Um, vet inte om det är jag, men nu funkar inte rutorna där uppe för mig alls. Jag trycker och inget händer, kommer bara till hucudsidan, men i adressfältet står det:
http://www.fz.se/#
och inte
http://www.fz.se/

För tillfället finns inga rutor där alls...

IE8 Vista SP2 (Så hemskt det kan bli mao...)

Edit: Nu funkar det, var kanske bara jag.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Antikvitet

Det låter konstigt, men skönt att det löste sig. Ibland kan det spöka lite i cacharna på internet och vi har precis sjösatt en ny lastbalanserare så det kan hända att det svajade lite vid något tillfälle. Hör av dig om det strular mer.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar