Medlem
koncept-forum

bakgrund: Jag var inne och läste på en tråd angående nya Steam och dess nya utseende och såg att det var ett par personer som klagade på det nya utseendet och då tänkte jag, undra hur han skulle vilja att det såg ut..

Förslaget:
Mitt förslag är att det borde skapas en forumkategori där personer som kan använda ritverktyg, kan visa upp koncept på hur de vill att spelet,programmet,interfacet,what-so-ever ska se ut, eller i alla fall försöka rita hur det borde se ut, och så ska det skapa massor med trådar, tex en för nya steam, tex "hur tycker du att nya steam borde se ut, rita!" och så postar folk sina förslag och får dem kommenterade..

en liten rolig grej bara som jag hade gillat se på sidan.

Vad tycker ni?

Medlem

Bra idé, men forum-moderatorerna skapar endast nya kategorier om det finns ett växande intresse, jag har mig veterligen inte sett särskilt många trådar i mjukvaru-forumet som handlar om just det du säger, och det är med andra ord inte tillräckligt mycket intresse för att rättfärdiga en ny forumdel.

Kanske i framtiden om det finns väldigt många som pratar enbart om det i just mjukvaru-forumet


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Tompa:

För att ett spel/ämne ska få en egen forumdel krävs att intresset är stort och ihållande; det är ingen idé att starta ett sektion som bara är aktiv i en månad. Diskussioner om spel som

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=50654


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar