FZ bytt font/upplösning på sidan?

Medlem
FZ bytt font/upplösning på sidan?

Tja!

Är det bara jag som inbillar mig eller har ni bytt font på texterna och bytt upplösningen på sidan för den verkar va lite "tjockare" och suddigare, känns som man besöker en sida på en windows 95 burk i väldigt låg upplösning.. ja jag vet inte det känns som något har ändrats i just dessa aspekter

Trodde först det var min webläsare men det var det icke. så antingen har något ändrats eller så inbillar jag mig ganska kraftigt


signatur

Suup homie

Redaktör

Njaee... Såvitt jag vet har inget sånt ändrats. Gäller det bara FZ, så att det inte är din skärm som sjunger på sista versen?


signatur
Medlem

Du kanske har råkat hålla inne ctrl och scrollat med musen? Tidiga mornar kunde jag en gång i tiden bli lite "vad fan?".
Men om det bara är på FZ är det nog du som inbillar dig, för för mig är det precis som vanligt - hemtrevligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

En sak som jag märkt är att knapparna här------->
Är suddigare nuförtiden. Var dock länge sedan jag såg det. Även hos en del profiler kan man se detta fenomen på email och ev ID:n.

Kan dock vara jag som håller på och bli blind eller lyckats pilla på någon inställning

Edit: Insåg att mail adressen var i form av en bild vilket jag antar är för att endast människor skall kunna läsa den.


signatur
1
Skriv svar