Ni svarar ju inte på mail, så jag får fråga er på forumet

Inaktiv
Ni svarar ju inte på mail, så jag får fråga er på forumet

Jag blev bannad på fz, och därmed också pcgamer med mitt användarnamn Digitalch33se för att jag frågade om någon ville ha Lockerz invite.

Hursomhelst, jag kan hålla med lite om att detta var fel, men att banna mig i två veckor för det? kolla på detta: http://www.pcgamer.se/forum/thread.php?id=93276 . vad fick han för straff? hans tråd stängdes, och på sin höjd kanske en varning, inte bannad i två jäckla veckor, med tipset "Kontakta oss om du har frågor". ni svarar ju inte på emailet, så varför "överklaga" på bannet när det antagligen hinner försvinna innan ni svarar.

hursomhelst. om det nu var så allvarligt, kan ni inte ta och banna mig från FZ och inte på pcgamer.
Tack!

Medlem

Verkar som att folket borta på pcg tar det lättare på reklam (anser att det inte är någon skillnad på lockers och vilken annan ref-sida som helst) än vad vi gör här.. Olyckligtvis för dig så är våra sidor sammanlänkade, så en bann där gäller här osv som du redan märkt.

Dessutom har vi regler när det gäller dubbelkonton, du borde verkligen läsa våra regler.

edit: när det gäller email-delen så vet jag inte vart du skickade. Har iaf inte fått något. Bannen gäller bara i forumet, så du kunde ha slängt iväg ett pm till någon i crew. Och nej, bannen kommer ligga kvar..

Medlem

Kan själv intyga att pcgamer-gänget har mycket slappare regler när det kommer till när man ska banna folk.
Det är enbart särskilda fall som blir bannade, och det är då efter väldigt många varningar.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Det har nog mer att göra med att PCGs staff tenderar att faktiskt tänka över sina bannlysningar, istället för att gå på ren impuls.


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

Eller att FZ inte är fullt med moderatorer som inte vågar göra något.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Läs reglerna nästa gång så kanske du för det första slipper att göra fel.

Om du ändå envisas med att bryta dem så bör det inte vara till din förvåning att du får en ban?


signatur
Medlem
Skrivet av Overcow:

Det har nog mer att göra med att PCGs staff tenderar att faktiskt tänka över sina bannlysningar, istället för att gå på ren impuls.

Ren impuls? Låter lite bitter där, Overcow.

Förväntar mig faktiskt att en användare som varit medlem på sajten i nästan ett år ska veta bättre än att bryta mot en sådan simpel regel som 3.2...

.. bara för att sedan bryta mot ännu en regel.

Medlem

Mullins a.k.a mobbins håller på och mobbar taiwanesiska krymplingar ;_;

Påtal om bann och för att helt komplett hijacka tråden : Är det inte möjligt att ni på fz.se kan koda in så att lockerz.com innebär en automatisk varning eller bannlysning?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Folk borde väl fatta att lockerz.com inte är okej?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar