Nyhetsfiltrering - artikelfiltrering?

Medlem
Nyhetsfiltrering - artikelfiltrering?

Det verkar som att nyhetsfiltreringen har blivit utbytt mot artikelfiltrering. Varför?
Är det permanent?
Antar att det har att göra med uppstädningen som John nämner i den här tråden?

Hoppas nyhetsfiltreringen kommer tillbaka, för den var, enligt mig, mycket bättre än artikelfiltreringen.
Man fick en liten smidig lista med färgkodade rubriker och ingen omslagsbild till vänster, underrubriker eller annat tjafs. Bara en rubrik i rätt färg är precis vad jag behöver för att veta om jag ska klicka på den eller ej.

Huvudsidan eller nyhetssidan går väl visserligen att använda men är inte lika smidiga enligt mig pga av ovanstående skäl.

Redaktör

Vi gör om systemet för att publicera nyheter. Tidigare var det en separat del av vårt publiceringssystem, det är nu inbakat i vårt artikelsystem. Skälet är att vi får mycket större flexibilitet. Exemepel: vi kan numera koppla nyheter till valfritt antal spel, förr gick det bara att koppla till ett spel.

Nyhetsfiltreringen kommer inte tillbaka i sin gamla form. Däremot kommer det dyka upp nya filtreringsmöjligheter, t.ex. utefter plattform, när vi lanserar den nya framsidan. Kan inte ge nåt datum för det än, men det bubblar så smått i layout- och kodargrytorna.


signatur
1
Skriv svar