FZ sidan är bra!

Medlem
FZ sidan är bra!

Ville bara ge beröm för att er sida har ett väldigt bra upplägg, är lättläst och inte rörig. Helt klart en av de större anledningarna till att jag besöker FZ flera gånger om dagen för att kolla nyheter och inte någon annan site.

Andra spelsiter har så grötigt upplägg och är jobbiga att hitta informationen på. Får ju ont i ögonen

Keep up the good work!

Redaktör

Tack för berömmet, det värmer.


signatur
Medlem
Skrivet av Flesheater:

Ville bara ge beröm för att er sida har ett väldigt bra upplägg, är lättläst och inte rörig. Helt klart en av de större anledningarna till att jag besöker FZ flera gånger om dagen för att kolla nyheter och inte någon annan site.

Andra spelsiter har så grötigt upplägg och är jobbiga att hitta informationen på. Får ju ont i ögonen

Keep up the good work!

Tråkigt nog kommer de ändra stilen. Kommer antagligen sluta besöka FZ lika mycket som jag gör nu då de fått ny stil på allt.

(Visst, jag kan nog inte än säga det, men det jag fått ifrån WTF! som jag brukar kolla på lite ibland är det inte positivt iaf.)

Jee
Medlem

Aiek: Hmm, tror att jag hört det där förut.

Undrar hur många som verkligen slutade besöka sidan efter förra designbytet.

Jag tror att den nya designen blir bra. Är väll en vanesak antar jag.


signatur

Eller inte?

Medlem

klart designen är bra, missar inte alls den gamla.

Medlem

Svårt att lära gamla hundar sitta?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kan passa på att berömma FZ och alla medarbetare för en underbar sajt. Sen så längtar jag till den nya designen:)

Inaktiv

Jag är en gammal Loading räv som blivit permabannad och hittade hit idag. Hoppas jag ska trivas.


signatur

PSN: SKITSPEL | I:et är ett litet L

Skrivet av Skitspel:

Jag är en gammal Loading räv som blivit permabannad och hittade hit idag. Hoppas jag ska trivas.

Välkommen! Se till att inte göra samma sak som fick dig permabannad tidigare bara, så blir det säkert bra.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Välkommen! Se till att inte göra samma sak som fick dig permabannad tidigare bara, så blir det säkert bra.

Tackar!
Well, jag är väldigt humoristisk och gillar att driva skämt till sin spets. Droppen var väl att jag började skoja till det i en tråd som är avsedd för varningar och låsningar. Så så brutalt var det inte. Men regler är regler.


signatur

PSN: SKITSPEL | I:et är ett litet L

1
Skriv svar