we want game uppdate NOW!

Medlem
we want game uppdate NOW!

Har blivit lite bortskämd märker jag för när jag kommer hem på fredagskvällen å inte ser eran ihop samlade nyhet om spel till reapris som jag kan ladda ner, blir jag ledsen i ögat... det är nästan 3 veckor i rad som ni ligger lite efter med den nyheten, visst vi kan ju göra det själv men tjah... e bortskämd...

så snälla gör det till rutin, en egen tjänst, till sms funktion, eller va fan som helst, bara det finns framför mina ögon när jag kommer hem fredag natt

/Best regards Mats Lundberg


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Hej min bäste herre.

Våran lilla sammanfattning av helgens deals kommer i framtiden dyka upp på lördagar.

Men, då vet du vad du har att vänta när du sovit ut ordentligt efter en lång fredag!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kan ni i allafall ställa klockan så att det kommer ut på lördag morgon? alt att man kan prenumerera på bara den nyheten? så att det alltid kommer ett mail lördag morgon om vilka spel som kan njutas av i helgen?

Bara en idé för jag älskar att köpa spel på REA som många andra skulle vara kul om man på något sätt kunde få alla dom REA tipsen under samma tak å snabbt nå ut till konsumenterna.

som sagt bara ett tips!

Men tack så länge då får jag lägga mig i tid på fredag ist å vänta

/Best regards Mats Lundberg


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Nu e det fasen snart lördag eftermiddag å ingen uppdate


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Ja, den där Hampus är en lat rackare.

Medlem

*Cough* Lördag... klockan e snart 21.00 *Cough*


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Hampus har haft ytterst begränsad tillgång till internet senaste dagarna, därav helgens miss. Jag lovar att skälla på honom.

Medlem

Det va ju kul så länge det varade.... *PIK*


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av Bohica:

Det va ju kul så länge det varade.... *PIK*

haha, men nu du! kommer även upp snabbare kommande helger då detta tekniktrassel som förföljt mig ska vara åtgärdat! Njut av dealsen, och söndagen!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Tekniktrassel? dvs någon har skaffat en flickvänn montro (Dom e roten till allt ont!)


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Skrivet av Bohica:

Tekniktrassel? dvs någon har skaffat en flickvänn montro (Dom e roten till allt ont!)

Haha, du anar inte hur jäkla rätt du har där... I mitt fall.

1
Skriv svar