Bloggkommentarer

Medlem
Bloggkommentarer

Det tycks vara svårt att komma åt kommentarer till blogginlägg. När man trycker på "läs alla kommentarer" får man ett felmeddelande: "Det finns inget blogginlägg med ID xxxxxxx".

Är världens undergång nära eller har det bara blivit ett litet fel?

Redaktör

Vi har just [n=36293 lanserat nya bloggar], blev nog lite stök med gamla systemet under en kort period.


signatur
Medlem

Det tycks fortfarande inte fungera, behöver jag skicka en buggrapport eller anser ni er vara medvetna om problemet?

Det fungerar alltså att se de första 10 eller något sådant som visas på samma sida, det är när man vill se alla det krånglar. Testat på flera olika bloggar.

Medlem

Alla som kommit upp efter lanseringen verkar funka. Men i tidigare bloggar så kommer man inte åt kommentarerna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Redaktör

Tack, jag skickar vidare till kodfolket.


signatur
Medlem

Går det inte längre att komma åt kommentatortrådarna från inläggen? Alltså den tråd som skapas när det blir fler än 10 inlägg, man kan numera bara komma åt den från forumet och inte från själva inlägget. Det är tomt där det förut fanns en länk.

Redaktör

Uppdateringar av bloggen är på gång, förmodligen släpps de under dagen. Buggarna hänger samman med det.


signatur
Medlem
1
Skriv svar