Svara i en tråd utan att den flyttas upp?

Inaktiv
Svara i en tråd utan att den flyttas upp?

Är det möjligt att införa så att man kan svara i en tråd utan att tråden bumpas upp igen?

Jag tänker för slippa bumpa upp troll- eller spam-trådar som exempelvis "LOCKERS" bara för att säga att det inte är någon som är intresserad.

Eller om man kan ge tråden tumme upp eller tumme ner likt på youtube. När den fått tillräckligt med tumme ner så flyttas den inte upp av posts längre.

edit: (Trådar som fått över 200 tumme upp kan hamna i ett speciellt arkiv?)


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Är det möjligt att införa så att man kan svara i en tråd utan att tråden bumpas upp igen?

Jag tänker för slippa bumpa upp troll- eller spam-trådar som exempelvis "LOCKERS" bara för att säga att det inte är någon som är intresserad.

Eller om man kan ge tråden tumme upp eller tumme ner likt på youtube. När den fått tillräckligt med tumme ner så flyttas den inte upp av posts längre.

edit: (Trådar som fått över 200 tumme upp kan hamna i ett speciellt arkiv?)

Det enda sättet är väl att redigera nåt av sina gammla inlägg i tråden,
annars vet jag inte om det går om man måste skriva nytt..

Redaktör

Med nuvarande system går det inte. Nästa forum (vet ej när vi lanserar det) kommer innehålla nån sorts tumme upp/ner-funktion.


signatur
Inaktiv

Ok, det var synd.
Det skall bli intressant att se nästa forum!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Hmmm, då har ni ett för stort förtroende för medlemmarna imho. Skulle gärna önska att röstningarna inte vore anonyma i såna fall.

Användare tycker jag ska kunna ta halvhjärtade försök till att starta trådar utan att bli totalsågade utan förklaring.

Edit:
Eller kanske skippa "tummen ner"-knappen och bara ha "tummen upp"?


signatur

I'm a snake, follow me!

Redaktör

Japp, det kommer balanseras på något sätt.


signatur
Medlem
Skrivet av Sipmo:

Är det möjligt att införa så att man kan svara i en tråd utan att tråden bumpas upp igen?

Jag tänker för slippa bumpa upp troll- eller spam-trådar som exempelvis "LOCKERS" bara för att säga att det inte är någon som är intresserad.

Hm, undra varför det är intressant att skriva att någon inte är intresserad. Jag tycker det för en tråd vidare lika mycket som att svara på en fråga att frågeställaren ska använda sök.

Tummen upp och tummen ner-funktionen verkar ju dock toppen Sipmo.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar