Reklam på videofiler

Inaktiv
Reklam på videofiler

Underbart att man ibland inte kan se era videofiler för att dom jävla företagen som det länkas till, inte fungerar...då startar inte filmer - ETT STORT JÄVLA GRATTIS TILL ER!

Redaktör

Vilken webbläsare kör du? Operativsystem? Hur ofta händer det? Testat att rensa cachen (ctrl+shift+r i Firefox, ctrl+F5 i IE)?


signatur
Medlem

Försöker ni göra allt för att bli av med användare här?

Inaktiv

Jag hade exakt samma fenomen i IE, Opera och det jag nyttjar mest, Firefox.

20 minuter senare fungerade det, 10 minuter efter det fungerade det inte...sen gav jag upp. Tycker det borde räcka med all reklam ni har överallt annars. To.m FZ's huvudsida är ett helv*** att scrolla i för att all flash ska uppdateras för varje sida man scrollar.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Försöker ni göra allt för att bli av med användare här?

De försöker driva en så bra sida som möjligt utan att vi besökare ska behöva betala en premie. Tycker dom gör det bra.

Jag hade problem i Chrome, men efter att jag uppdaterat det funkar det utan problem.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det enda jag kan klaga på när det kommer till reklam, är den rörliga reklam som är snett nedanför till höger om filmrutan. Väldigt irriterande när annat än filmen rör sig.

Medlem
Skrivet av Segas:

Tycker det borde räcka med all reklam ni har överallt annars. To.m FZ's huvudsida är ett helv*** att scrolla i för att all flash ska uppdateras för varje sida man scrollar.

Tack! Jag tar det som att du ska starta en egen redaktion och sida (och kanske till och med en tidning). Givetvis så ska den ju vara fri från reklam och helt gratis.

Säg till när du får ekonomin att gå ihop så ska jag lyssna för då har du lyckats med nåt som alla skulle vilja göra.

Inaktiv
Skrivet av visan:
Skrivet av Segas:

Tycker det borde räcka med all reklam ni har överallt annars. To.m FZ's huvudsida är ett helv*** att scrolla i för att all flash ska uppdateras för varje sida man scrollar.

Tack! Jag tar det som att du ska starta en egen redaktion och sida (och kanske till och med en tidning). Givetvis så ska den ju vara fri från reklam och helt gratis.

Säg till när du får ekonomin att gå ihop så ska jag lyssna för då har du lyckats med nåt som alla skulle vilja göra.

Jag har inga problem med att reklam används, det är HUR den används som är irriterande. Att du tolkar det som att man ska starta en hel redaktion bevisar ju bara hur korkad du är.

Inaktiv

Störigt att se "Paranormal Activity reklamen" cirka 5-6gånger bara idag för att se samma antal filmer. Mer varierande och kortare reklam tack.


signatur

The definition of insanity?

Redaktör

Filmreklamen lider av en del barnsjukdomar. Vi jobbar på att förbättra den, bl.a. genom att visa den mer sällan.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Filmreklamen lider av en del barnsjukdomar. Vi jobbar på att förbättra den, bl.a. genom att visa den mer sällan.

Gör som med reklamen som visades en gång om dagen på huvudsidan, fungerade bra.

Medlem

Nu när det gäller just reklam i filmerna så tycker jag att denna Modern Warfare 2 reklamen är riktigt jobbig.

Medlem

Den reklamen har inte jag sett, passande att den kommer när du ser på en BC2 film


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Xeols:

Nu när det gäller just reklam i filmerna så tycker jag att denna Modern Warfare 2 reklamen är riktigt jobbig.

http://img526.imageshack.us/img526/5748/bild1pj.png

Det där ser inte rätt ut, vilket operativ och vilken webbläsare kör du?


signatur
Medlem

Jag har råkat ut för samma som Xeols. Win XP + Firefox.

Medlem

1. Ingen reklam = inga pengar = sajten dör.

2. För mycket reklam = inga användare = inga reklampengar = sajten dör.

Just nu närmar sig fz punkt 2.


signatur
Inaktiv
Skrivet av cammo:

1. Ingen reklam = inga pengar = sajten dör.

2. För mycket reklam = inga användare = inga reklampengar = sajten dör.

Just nu närmar sig fz punkt 2.

Verkligen.

Det är ju befängt att påstå att FZ helt drivs av intäkterna från hemsidan; finns nog mer än reklamen härifrån att hämta.

Skrivet av spiken:
Skrivet av Xeols:

Nu när det gäller just reklam i filmerna så tycker jag att denna Modern Warfare 2 reklamen är riktigt jobbig.

http://img526.imageshack.us/img526/5748/bild1pj.png

Det där ser inte rätt ut, vilket operativ och vilken webbläsare kör du?

Samma problem för mig med.
Chrome, Win7


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ser likadant ut för mig också.

Mac OS 10.6.2 och Firefox.

Ser lika illa ut i safari också.


signatur
Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Xeols:

Nu när det gäller just reklam i filmerna så tycker jag att denna Modern Warfare 2 reklamen är riktigt jobbig.

http://img526.imageshack.us/img526/5748/bild1pj.png

Det där ser inte rätt ut, vilket operativ och vilken webbläsare kör du?

Samma problem för mig med.
Chrome, Win7

Även här på XP och Internet Explorer. Jag stötte på en variant som gjorde att bara reklambilden syntes i övre vänstra hörnet och låste sig där. Det gick inte klicka tillbaka utan jag var tvungen att stänga webbläsaren.

Jag lyckades få med lite bildbevis på min variant:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Är det inte Firefox fel då att det ser så mongo ut för er ?
Jag kör med Vista och explorer och går hur bra som helst,
skulle aldrig palla med fjanteri som Firefox när det ser ut som det gör för er Firefox användare,
är inte explorer fint nog för er eller vad ?

Inaktiv
Skrivet av Hizzi:

Är det inte Firefox fel då att det ser så mongo ut för er ?
Jag kör med Vista och explorer och går hur bra som helst,
skulle aldrig palla med fjanteri som Firefox när det ser ut som det gör för er Firefox användare,
är inte explorer fint nog för er eller vad ?

Hur är det relevant? Tänk på att Internet Explorer är den läsaren som fortfarande är kvar i tidigt 2000-tal när det gäller standards.

Och för övrigt så är det mer än Firefox detta fenomen uppstår i, läs ordentligt.

Medlem
Skrivet av Hizzi:

är inte explorer fint nog för er eller vad ?

Nej.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Hizzi:

Är det inte Firefox fel då att det ser så mongo ut för er ?
Jag kör med Vista och explorer och går hur bra som helst,
skulle aldrig palla med fjanteri som Firefox när det ser ut som det gör för er Firefox användare,
är inte explorer fint nog för er eller vad ?

Hur är det relevant? Tänk på att Internet Explorer är den läsaren som fortfarande är kvar i tidigt 2000-tal när det gäller standards.

Och för övrigt så är det mer än Firefox detta fenomen uppstår i, läs ordentligt.

Firefox och opera har samma problem men sketna explorer har inte samma fel på FZ,
det säger ju en del om hur bra dom 'bra' webläsarna är om dom inte klarar det explorer klarar.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Xeols:

Nu när det gäller just reklam i filmerna så tycker jag att denna Modern Warfare 2 reklamen är riktigt jobbig.

http://img526.imageshack.us/img526/5748/bild1pj.png

Det där ser inte rätt ut, vilket operativ och vilken webbläsare kör du?

Mac OS X 10.5.8 använder mest safari men som cammo skrev så ser det även ut såhär i firefox

Skrivet av Hizzi:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Hizzi:

Är det inte Firefox fel då att det ser så mongo ut för er ?
Jag kör med Vista och explorer och går hur bra som helst,
skulle aldrig palla med fjanteri som Firefox när det ser ut som det gör för er Firefox användare,
är inte explorer fint nog för er eller vad ?

Hur är det relevant? Tänk på att Internet Explorer är den läsaren som fortfarande är kvar i tidigt 2000-tal när det gäller standards.

Och för övrigt så är det mer än Firefox detta fenomen uppstår i, läs ordentligt.

Firefox och opera har samma problem men sketna explorer har inte samma fel på FZ,
det säger ju en del om hur bra dom 'bra' webläsarna är om dom inte klarar det explorer klarar.

Om du inte har märkt det så blev det värre för Araith när han använde IE

Medlem
Skrivet av Xeols:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Xeols:

Nu när det gäller just reklam i filmerna så tycker jag att denna Modern Warfare 2 reklamen är riktigt jobbig.

http://img526.imageshack.us/img526/5748/bild1pj.png

Det där ser inte rätt ut, vilket operativ och vilken webbläsare kör du?

Mac OS X 10.5.8 använder mest safari men som cammo skrev så ser det även ut såhär i firefox

Skrivet av Hizzi:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Hizzi:

Är det inte Firefox fel då att det ser så mongo ut för er ?
Jag kör med Vista och explorer och går hur bra som helst,
skulle aldrig palla med fjanteri som Firefox när det ser ut som det gör för er Firefox användare,
är inte explorer fint nog för er eller vad ?

Hur är det relevant? Tänk på att Internet Explorer är den läsaren som fortfarande är kvar i tidigt 2000-tal när det gäller standards.

Och för övrigt så är det mer än Firefox detta fenomen uppstår i, läs ordentligt.

Firefox och opera har samma problem men sketna explorer har inte samma fel på FZ,
det säger ju en del om hur bra dom 'bra' webläsarna är om dom inte klarar det explorer klarar.

Om du inte har märkt det så blev det värre för Araith när han använde IE

Har samma fel här i Safari, kan inte se på videklipp... reklamen ligger över och går inte att stänga.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av Xeols:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Xeols:

Nu när det gäller just reklam i filmerna så tycker jag att denna Modern Warfare 2 reklamen är riktigt jobbig.

http://img526.imageshack.us/img526/5748/bild1pj.png

Det där ser inte rätt ut, vilket operativ och vilken webbläsare kör du?

Mac OS X 10.5.8 använder mest safari men som cammo skrev så ser det även ut såhär i firefox

Skrivet av Hizzi:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Hizzi:

Är det inte Firefox fel då att det ser så mongo ut för er ?
Jag kör med Vista och explorer och går hur bra som helst,
skulle aldrig palla med fjanteri som Firefox när det ser ut som det gör för er Firefox användare,
är inte explorer fint nog för er eller vad ?

Hur är det relevant? Tänk på att Internet Explorer är den läsaren som fortfarande är kvar i tidigt 2000-tal när det gäller standards.

Och för övrigt så är det mer än Firefox detta fenomen uppstår i, läs ordentligt.

Firefox och opera har samma problem men sketna explorer har inte samma fel på FZ,
det säger ju en del om hur bra dom 'bra' webläsarna är om dom inte klarar det explorer klarar.

Om du inte har märkt det så blev det värre för Araith när han använde IE

what ever, vet inte vad ni gör med era webläsare, men här funkar det felfritt på en lågbudgetdator, kosta bara 2.900 och har vista och kör med IE.

Redaktör
Skrivet av Segas:

Det är ju befängt att påstå att FZ helt drivs av intäkterna från hemsidan; finns nog mer än reklamen härifrån att hämta.

Vi säljer inget, allt innehåll är gratis. FZ är en stor sajt, och därmed jäkligt dyr i drift - vilka andra inkomstkällor har vi?


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Segas:

Det är ju befängt att påstå att FZ helt drivs av intäkterna från hemsidan; finns nog mer än reklamen härifrån att hämta.

Vi säljer inget, allt innehåll är gratis. FZ är en stor sajt, och därmed jäkligt dyr i drift - vilka andra inkomstkällor har vi?

Med tanke på hur många spel ni ger 5/5 måste ni ha en annan inkomstkälla


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Redaktör

Hehe, good one.


signatur
12
Skriv svar