Robot
Krater

Bevisligen klarar inte ens lilla Sverige sig undan när bomberna till slut faller. Fatshark tar oss med på strövtåg genom ett kungarike som genomlevt domedagen – och tagit med sig Falu rödfärg in i postapokalypsen.

#krater, #fatshark


Moderator | Testpilot
Krater

Sedär, får nog ge detta spelet ett till försök
Alpha testen eller vad det var funkade inte så bra för mig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Läste inte ett ord av recensionen, men "MMORPG:igt" läste jag, vad menas med det?

Medlem

Det är bra att FZ ger Krater ett rättvist betyg jämfört med recensionerna på Metacritic...
Krater är ett bra spel som jag föreslår att folk ska testa, de kommer patcha in mer gratis content och så kommer online game modet i början av juli

Medlem

-Dubbel post- Alla kommentarer försvann för mig förut så jag skrev om den...

Medlem

Skulle nog bara ge det 2/5 faktiskt. Alldeles för få skills, repetiva dungeons utan något som skiljer dem åt, tunn story, tråkiga quests aka "mmo style".

Vill verkligen gilla spelet mer än jag gör men efter att fått 3 rank 15 snubbar med fulla implants och tagit mig till westerfall så känner jag lite sug för att fortsätta spela

Medlem

Kollade också in en video, såg ju rätt roligt ut. Om jag nu skaffar en tillräckligt bra dator, då blir det ett inköp att detta spel också.

Sen är detta ett paradis för svenskar, då det gäller easter eggs!

Medlem
Skrivet av Siken:

Kollade också in en video, såg ju rätt roligt ut. Om jag nu skaffar en tillräckligt bra dator, då blir det ett inköp att detta spel också.

Sen är detta ett paradis för svenskar, då det gäller easter eggs!

Din dator lär garanterat klara spelet såvida den inte är 10år gammal ?

Medlem

Fick mig att tänka på chaos Engine av någon obskyr anledning!

Dock, det där med att byta ut karaktärer enbart pga förmåga är en no-no hos mig Jag blir för förankrad vid mina favoriter!

Medlem

spelet har en mysig känsla vilket är värt mycket. content och leveltak kan lätt läggas till, men om ett spel inte har en skön känsla är det svårt att fixa utan att göra om och göra nytt.
Har skribenten något emot Sugarbabes eller vad då? De är grymma ju!

Medlem

Wendys meat cave...

Medlem
Skrivet av fatboy:

Har skribenten något emot Sugarbabes eller vad då? De är grymma ju!

Verkligen inte!

Skribent

Jag är lite sugen men har massor annat att spela plus lite dåligt pengar. Inväntar en sommarrea på Steam.

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Siken:

Kollade också in en video, såg ju rätt roligt ut. Om jag nu skaffar en tillräckligt bra dator, då blir det ett inköp att detta spel också.

Sen är detta ett paradis för svenskar, då det gäller easter eggs!

Din dator lär garanterat klara spelet såvida den inte är 10år gammal ?

Krav på Windows 7 + Dx 10.1

Medlem

Kravet är faktiskt DX11 (inte DX11 kort, utan DX11 mjukvara, dvs, man kan spela med vista om man har patchat upp det).


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Är det en diabloklon men med maskingevär, eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"Sumpan är så gott som oförändrad" lol


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar