Snart öppen beta för pc-exklusiva F1 Online

Robot
Snart öppen beta för pc-exklusiva F1 Online

Free-to-play-baserade management-liret F1 Online avslutar sin stängda beta imorgon – och då är det fritt fram för de som redan hunnit testa att berätta vad de tycker!

#codemasters, #f1-online


Medlem
Snart öppen beta för pc-exklusiva F1 Online

Vad det gäller spelet så ser jag fram emot detta.

Vad det gäller verkligheten så hade jag hoppats på att det skulle gå bättre för Kimi Räikkönen, kul att se honom tillbaka!
Synd bara att bilen verkar strula bara.

Har ingen direkt favorit och är nöjd så länge inte Vettel vinner!


signatur

- Wiiga -

Medlem

Ska bli kul att testa detta.

Jag har ingen direkt favorit längre i F1, men några av mina favoriter är Alonso, Vettel och Button.

Hamilton tycker jag är en riktig kärring som tramsar sig rätt ofta på banan.

Ser fram mot F1 2012 även om det inte kommer bli några stora förändningar från 2011.

Medlem

Blir att testa det helt klart, men 2010 säsongen förblir den bästa, så otroligt spännande till sista minuten.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spelet är sådär, jag har lagt några timmar på den stänga betan och det är ett webbaserat racing-management lir. Kanske kan bli något av det. Älskar ju F1 så...

Medlem
Skrivet av xverminator:

Ska bli kul att testa detta.

Jag har ingen direkt favorit längre i F1, men några av mina favoriter är Alonso, Vettel och Button.

Hamilton tycker jag är en riktig kärring som tramsar sig rätt ofta på banan.

Ser fram mot F1 2012 även om det inte kommer bli några stora förändningar från 2011.

Håller med om Hamilton, gillade honom förr, men nu känns han jobbig. Hoppas på Button


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar