Mechwarrior Online – funkar det på din miniräknare?

Robot
Mechwarrior Online – funkar det på din miniräknare?

Piranha Games släpper systemkraven för deras MMO-simulation med robotar i fokus.

#mechwarrior-online


Medlem
Mechwarrior Online – funkar det på din miniräknare?

Hawken verkar vara mycket bättre
http://www.youtube.com/watch?v=udEAEARD-Fo

Medlem
Skrivet av fakka:

Hawken verkar vara mycket bättre
http://www.youtube.com/watch?v=udEAEARD-Fo

Håller med detta ser bara stelt o tråkigt ut.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Ish
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Sebastian..varför.. skriver du inte SYSTEMKRAV istället för Miniräknar trams? Blir mindfucked när jag läser nyheterna på FZ, det är ett jävla lotteri, ingen aning om vad det har med spelet att göra förens man trycker

Har haft FZ som startsida i 10 år, och börjar seriöst fundera på att byta bort den, det är nästan värre än att läsa Aftonbladet.

+10.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Visst Hawken ser ut att bli riktigt bra men där verkar det mer handla om snabb action. MW serien däremot har alltid handlat om att ta strategiska beslut och snabbhet har aldrig varit något den har förknippats med. Det den däremot har förknippats med är realism och det jag sett än så länge från MW Online tyder på en värdig uppföljare.

Skrivet av zhrooms:

Sebastian..varför.. skriver du inte SYSTEMKRAV istället för Miniräknar trams? Blir mindfucked när jag läser nyheterna på FZ, det är ett jävla lotteri, ingen aning om vad det har med spelet att göra förens man trycker

Har haft FZ som startsida i 10 år, och börjar seriöst fundera på att byta bort den, det är nästan värre än att läsa Aftonbladet.

Men det står ju faktiskt i underryckaren.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av zhrooms:

Sebastian..varför.. skriver du inte SYSTEMKRAV istället för Miniräknar trams? Blir mindfucked när jag läser nyheterna på FZ, det är ett jävla lotteri, ingen aning om vad det har med spelet att göra förens man trycker

Har haft FZ som startsida i 10 år, och börjar seriöst fundera på att byta bort den, det är nästan värre än att läsa Aftonbladet.

Men det står ju faktiskt i underryckaren.

Jag vet inte hur andra gör men jag kollar alltid FZ-nyheter genom rss i firefox och går in på de nyheter som verkar intressanta och då ser man bara rubriker.

Medlem

Hawken och MechWarrior = helt olika spel. Case closed.

Som att jämföra CoD4 och ArmA.

Medlem

Ahh i see.
Hawken utspelar sig mer som en vanligt FPS mot Mechwarrior online.

Medlem
Skrivet av Ophe:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av zhrooms:

Sebastian..varför.. skriver du inte SYSTEMKRAV istället för Miniräknar trams? Blir mindfucked när jag läser nyheterna på FZ, det är ett jävla lotteri, ingen aning om vad det har med spelet att göra förens man trycker

Har haft FZ som startsida i 10 år, och börjar seriöst fundera på att byta bort den, det är nästan värre än att läsa Aftonbladet.

Men det står ju faktiskt i underryckaren.

Jag vet inte hur andra gör men jag kollar alltid FZ-nyheter genom rss i firefox och går in på de nyheter som verkar intressanta och då ser man bara rubriker.

Men då är det ju nästan lite ditt eget fel att du gör så

Finns I3 som 2500?

ELF
Medlem

Räcker min miniräknare med 60MHz processor?
RAM tror jag ligger på några få MB och lagringen på 50MB om jag inte minns fel.

PS.
Inget DX11 :/


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Varje enyhet skall "skojas till".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Var det så svårt att förstå vad som menades med rubriken? Jag fattade direkt i alla fall


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

phi
Medlem
Skrivet av fakka:

Hawken verkar vara mycket bättre
http://www.youtube.com/watch?v=udEAEARD-Fo

Är det verkligen bara PC-exklusivt? Ser ju ut som att dom spelar det på konsol eller så är dom bara jättedåliga.

Men jag håller med, Hawken tilltalar mig mer än Mechwarrior Online.

1
Skriv svar