Eve Onlines Inferno 1.1-uppdatering släpps lös imorgon

Robot
Eve Onlines Inferno 1.1-uppdatering släpps lös imorgon

Nästan en fjärdedel av alla Eve-rymdskepp putsas till i denna matiga patch!

#eve-online, #ccp-games


Medlem
Eve Onlines Inferno 1.1-uppdatering släpps lös imorgon

Det sätter alltid ett smile på läpparna när man läser om EVE Online, det blir bara bättre och bättre.

Kan även erbjuda 21 dagars trial till dom som vill prova på spelet, skicka ett PM med eran mail inkluderad så fixar jag resten.

Medlem

Värt att nämna, den fjärdedel skepp som har putsats till är den fjärdedel som återstår.

Medlem

signatur

Jaha.

phi
Medlem

Underbart spel. Synd att man har ett liv.

Medlem
Skrivet av huklen:

Det sätter alltid ett smile på läpparna när man läser om EVE Online, det blir bara bättre och bättre.

Kan även erbjuda 21 dagars trial till dom som vill prova på spelet, skicka ett PM med eran mail inkluderad så fixar jag resten.

kan även jag göra i fall hans inte räckte till

Medlem

Jag har inte spelat på LÄÄÄNGE.
Går det att komma ikapp bra i traning på nått sätt ?

Medlem

Verkar vara ett otroligt intressant spel, EVE, har dock aldrig tagit mig tiden att prova det. Har hört att det krävs ett par hundra timmar, minst, innan man kommer in i det.

Medlem

Det bästa MMO:et jag har spelat. Otroligt djup, fantastisk grafik, en marknad som styrs av spelare, bra och moget community och roliga rymdskepp. Tar några månader att komma in i det, men sen har man ett spel som håller i år.
EVE kräver tålamod och intresse, men är otroligt belönande.
Och som en riktig sandbox kan du göra precis vad du vill i spelet, kan varmt rekomenderas.

Aron Slade
Faction Warfare Pilot
Planetary Industrialist/Colonist

Medlem

Helt otroligt spel. Synd att det är enbart caps som gäller nu, annars hade jag fortsatt spela det i flera år till.

1
Skriv svar