hitta på DIN egen extremsport

Medlem
hitta på DIN egen extremsport

tråden säger allt varför inte 20000 meter simning i oblandad saft eller oljespill surfing eller att provocera chuck norris. hitta på DIN egen extremsport:up:


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

här är mitt förslag från 2007 http://www.fz.se/forum/thread.php?id=14574


signatur

thank you, come again

Medlem

Bandy ridandes på gorillor..

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Bandy ridandes på gorillor..

Måltorkan kommer

Medlem

Basket, men alla måste ha minst 2 promille alkohol i blodet.

Eller bandy under samma förutsättningar...

Medlem

Germansk Stridsyxebrottning.
Två kombattanter endast iförda lädersuspensoar och björnskinn slåss till slutet med stridsyxor. Skägg och hornbrydd hjälm är obligatoriskt.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Germansk Stridsyxebrottning.
Två kombattanter endast iförda lädersuspensoar och björnskinn slåss till slutet med stridsyxor. Skägg och hornbrydd hjälm är obligatoriskt.

Låter kul.. Att se på så att säga.

Medlem

Freestyle Moto Cars - bilar iställetför crossar

Muay Thai Jojo - fightas med jojos

Undervattensmatlagning.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

bulleribåck på en höspänningslåda


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Pansarvagnspolo vore intressant.

Inaktiv

Burrito-VM tätt följt av rännskitar-OS.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

"kast med konstigt lut" eller vad sägs om "TENN-IS" (tennis fast med en boll i tenn som snabbt blir deformerad av slagen och detta utspelas såklart på is)


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

LaserGame,

sitter stilla och lyser varandra med laserpekare i ögonen.

Den som blir helblind först får betala för bådas ögon operationer. punkt!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Avstängd
Skrivet av Ottmar:

Pansarvagnspolo vore intressant.

Haha!

Om man ska spinna vidare tror jag att pansarvagnsfolkrace hade kunnat vara nåt!

Medlem

Go-Cart Bowling


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Lavasimning, rymdskyttelsurfning och atombombsbingo var några idéer jag hade, men eftersom sport i allmänhet redan är ganska hård tänkte jag att det kanske vore bättre att göra det motsatta och ta fram mer minimalistiska alternativ. Vad sägs om färgtorkningsstirrning, 5 meter krypning, fjäderfäktning eller 20 minuter stillasittning? Är det läge att börja boka arenor?

Medlem

Den som hittar nålen i höstacken vinner.
Den som har grönast gräs på sin sida vinner.
Den som lyckas undvika att falla i sin egen grop vinner.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Lavasimning, rymdskyttelsurfning och atombombsbingo var några idéer jag hade, men eftersom sport i allmänhet redan är ganska hård tänkte jag att det kanske vore bättre att göra det motsatta och ta fram mer minimalistiska alternativ. Vad sägs om färgtorkningsstirrning, 5 meter krypning, fjäderfäktning eller 20 minuter stillasittning? Är det läge att börja boka arenor?

boka? BYGGA!

säldubbning, den som dubbar mest sälar med äkta chevalieriska riddarnamn under en viss tidsperiod vinner. blodsgjute och man blir diskad.

kan tänka mig Ser Toto den varmstjärtlige sittandes på en vit, stor, majestätisk.... ISBIT!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

REAL LIFE CHALLENGE
Den som kan vara utan sin dator i fem minuter.

Medlem

Kast med liten val.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Vad sägs om färgtorkningsstirrning, 5 meter krypning, fjäderfäktning eller 20 minuter stillasittning? Är det läge att börja boka arenor?

det skulle bli en sport att orka titta på utövarna

här är några andra förslag, luftlyftning, en mans fotboll, stirra ner motståndaren, 100 meter sist över linjen

en till extrem: slag under bältet boxning


signatur

thank you, come again

Medlem

Attackkramning av amerikansk president.

Kramen måste hålla mer än 3 sekunder för att gillas.

EDIT: Den måste alltså för presidenten vara oförberedd...

Inaktiv

Det mest extrema som kommer att finnas:
Hitta en server 24+ spelare UTAN prickskyttar eller folk som skjutar at4 mot infanterister.

Medlem
Skrivet av RagNy:
Skrivet av Fairfax:

Lavasimning, rymdskyttelsurfning och atombombsbingo var några idéer jag hade, men eftersom sport i allmänhet redan är ganska hård tänkte jag att det kanske vore bättre att göra det motsatta och ta fram mer minimalistiska alternativ. Vad sägs om färgtorkningsstirrning, 5 meter krypning, fjäderfäktning eller 20 minuter stillasittning? Är det läge att börja boka arenor?

boka? BYGGA!

säldubbning, den som dubbar mest sälar med äkta chevalieriska riddarnamn under en viss tidsperiod vinner. blodsgjute och man blir diskad.

kan tänka mig Ser Toto den varmstjärtlige sittandes på en vit, stor, majestätisk.... ISBIT!

dubbar? menar du inte klubbar?:O


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Avstängd

Han menar dubbar. Dubba till riddare, du vet. ^^

Medlem

100 meter magsjuk
kast med liten integritet


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

kast med liten integritet

FRA har guld i den grenen...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Jag fick ett gapskratt Fairfax..... Färgtorkningsstirrning:) Lätt den bästa sporten hehe.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Tjörn runt med betongbåt och blyköl, baklängesbackhoppning med skridskor och 300meters backe, kantarell plockning med ögonbindel, stavhopp med spjutkastning-spjutet kastas iväg när hoppare befinner sig som högst i hoppet, Formel1 cross-standard F1 bilar med crossdäck...kommmer inte på något mer just nu


signatur

Bjosarn:får oftare skumma drummar om jag druckit alldeles för mkt alkohol.

Inaktiv

Undervattensgolf, 100 m arkebusering och brottning för förlamade från halsen och ner.


signatur

You must construct additional pylons.

12
Skriv svar