Åka till nattöppet på Webhallen t.ex, Tunnelbanan?

Medlem
Åka till nattöppet på Webhallen t.ex, Tunnelbanan?

Tjena, var riktigt sugen att dra på nattöppet vid Sc2 releasen nu, men spelet jag längtar mest efter är Diablo III, som kanske får se sitt ljus om något år. Men tänkte höra lite, hur kan man ta sig emellan Upplandsväsby - Sveavägen (Webhallens nattöppet) med tunnelbanan då? Dem stänger väll runt klockan 1 på natten enligt min bror som bor i upplandsväsby.

Finns det något sätt att komma emellan detta efter det eller så? Bor på Gotland så har inte så hög koll på det där. Men är sjukt sugen att gå på nästa nattöppet med mitt favorit spel då.

Någon som vet/har en fundering?

/Mvh


signatur

The King is Back

Medlem

Det beror på vilken dag du pratar om. På helgerna rullar tuben dygnet runt, men på vardagarna stänger den ned kring 1. Nattbussar ersätter tunnelbanan då. Enklast är att göra en sökning på sl.se.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Åk inte på natten, du kommer bli rånad på ditt spel, allvar...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Åk inte på natten, du kommer bli rånad på ditt spel, allvar...

haha roligast jag hört

eller.. beror på man vet ju aldrig faktiskt.. hmm ja.. aja


signatur

Suup homie

Medlem

när d3 släpps kommer kön vara 3 km lång så du behöver inte tänka på att åka tunnelbana. Om du tycker det är värt att köa i flera dar inför det här så ta taxi hem, kostar nån 5-hundring säkert. Annars förbeställ och vänta in


signatur

thank you, come again

Medlem

Såg att du ville åka från Upplands Väsby. Därifrån går enbart pendeltåg, och det går inte på natten. Vet inte hur nattbussarna går där heller, så det kan bli knivigt.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

1
Skriv svar