Medlem
Midsommar

Hur firade ni midsommar?

Själv firade jag med pojkvän och vänner genom att grilla på en stenavsats nära en bro vid Torneälven. Vackert.

Firade även genom att tappa mobilen i nämnda avsats. Kul när man ringer mobilen och så låter det precis under en... Det slutade lyckligt och vi fick tag den genom att gräva oss igenom spindelnät och insekter.

Dessutom tog jag ett dopp i älven med kläderna på. Bada på fyllan ftw!

...
Jag var med vännerna och sen var jag ute och sprang med en kompis här runt midnatt.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Avstängd

With mah' pardner. Heh, det ordet är så kul. Partner. Ja. Nä, jag "firade" med familjen. Vi for till Bonnstan som alla andra i Skellefteå gör. Vi satt där och fikade och njöt av sommaren och for sedan hem. Det var min missommar, egentligen.

Medlem

Ute i stugan i Hallsberg och myser med familjen samt igår hade vi vänner på besök, soligt mestadels, grillande, öl, bad och en tur med roddbåten. Snart bastu. Nu känner jag mig laddad inför sista veckan på jobbet innan semester


signatur

thank you, come again

Medlem

Ensam. Jag jobbar över helgen =(


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Jag dissade mina party sugna polare med att spendera dagen med min familj och diverse kompani ute i stockholms norra skärgård, vi käkade god mat och drack rikligt med öl och snaps, bastade och badade i havet

Det var en rogivande dag precis vad jag behövde för ladda upp batterierna till veckan som kommer


signatur

Suup homie

Medlem

Var en bit utanför norrtälje med vänner,lite dricka lungt o sansat , sill lunch och grill på kvällen.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Vym
Medlem

Med släkt och vänner strax utanför Stockholm grillande, ölande, god mat och badande. Det var en rogivande stund!

Medlem
Medlem

son of RAMBO tillsagd för OT.

Lugn midsommar här, god mat men brist på svenska jordgubbar.

Medlem

Var hemma hos föräldrarna och åt sill och potatis. Och så jordgubbar förstås.

Medlem

dissade polarna och klättrade med brodern. han var pepp innan men inte under haha!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Ingen köper väl jordgubbar när de kostar 50kr/l?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Med släkten och kollade på Chile mot Spanien matchen från VM.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Med vänner


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar