Börs intresse

Ambassadör
League of Legends
Börs intresse

Tänkte se om det är någon som är börs intresserade här på FZ och håller på med aktieaffärer? Har ni några affärer ni vill kommentera eller kanske något litet tips som ni sitter och håller på?

Själv har jag hållt på med det i ett år och tycker både det är roligt och spännande.
När jag började hade jag 10 000. väldigt litet startkapital men man måste ju börja någonstans. Nu efter exakt ett år efter jag gjorde mitt första aktie köp så har värdet på portföljen ökat till 18 500.

Medlem

Jag skulle gärna handla med aktier om jag haft pengar, så det får väl vänta tills jag får ett stabilt jobb och har pengar över. Man måste ju vara beredd på att förlora allt man satsar, det är väldigt dumt att försöka öka de sparade pengar som man faktiskt behöver. Om man förlorar allt är det kört...


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Jag swing tradar lite och försöker läsa på om företag etc när jag tid och ork. Spekulerar just nu en del i bioteknik och läkemedelsbranschen.


signatur

You must construct additional pylons.

Jag är alltid intresserad av min egen börs, inte lekstugan där ute i den stora vida världen tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MFC
Medlem

jag är all out...

Vet man vad man gör så är det lugnt men annars bör man fundera...

http://di.se/Default.aspx?pid=210028__ArticlePageProvider


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar