Artikel om det svenska krigskeppet Carlskrona

Inaktiv
Artikel om det svenska krigskeppet Carlskrona

http://www.latimes.com/news/nationworld/world/la-adfg-swedish...

För komplicerat för FZ WTF. Men den roligaste läsningen på länge för de som inte vill bli underhållna genom ett kokainrus av pixlar eller läsning på ScoobyDoo-nivå.

Väl Mött! :evil::evil:

(topic ändrad /mod)

Medlem

Trådens topic gav mig utslag.
Jag trodde att det inflytande som CS hade på ungas förmåga att formulera text hade försvunnit, men jag hade tydligen fel


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Citat:

There are also fraternity-like raids to steal the mascots of rival ships - the current captive is a toy beaver - as well as the tradition of dressing up as King Neptune to celebrate the crossing of the equator.

Haha, kul läsning.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv
Skrivet av Nestor:

Trådens topic gav mig utslag.
Jag trodde att det inflytande som CS hade på ungas förmåga att formulera text hade försvunnit, men jag hade tydligen fel

Du förstår inte ironi. Var god uppsök avgrunden eller utvecka social förmåga.

Inaktiv
Citat:

one day it was small chocolate balls covered with sprinkles,

Tonen i artikeln säger mycket om hur vi svenskar är i andras ögon.

Medlem
Skrivet av internet_kille:
Skrivet av Nestor:

Trådens topic gav mig utslag.
Jag trodde att det inflytande som CS hade på ungas förmåga att formulera text hade försvunnit, men jag hade tydligen fel

Du förstår inte ironi. Var god uppsök avgrunden eller utvecka social förmåga.

Och det du använde var inte ironi, var god och lär dig termer innan du slänger omkring dom nästa gång tack.

Edit : Ganska intressant artikel hursomhelst, måste vara intressant att vara en amerikansk soldat ombord på ett skepp fullt av skandinavier och få en närgången kontakt med nordens kultur.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:
Skrivet av internet_kille:
Skrivet av Nestor:

Trådens topic gav mig utslag.
Jag trodde att det inflytande som CS hade på ungas förmåga att formulera text hade försvunnit, men jag hade tydligen fel

Du förstår inte ironi. Var god uppsök avgrunden eller utvecka social förmåga.

Och det du använde var inte ironi, var god och lär dig termer innan du slänger omkring dom nästa gång tack.

Edit : Ganska intressant artikel hursomhelst, måste vara intressant att vara en amerikansk soldat ombord på ett skepp fullt av skandinavier och få en närgången kontakt med nordens kultur.

Men herregud vilken bessewisservind som blåser här. Jag skrev i ironisk karaktär den mest störda och uppblåsta rubriken till inlägget och sedan så kommer en jeppe och gör gällande att CS har inflytande över min förmåga att formulera mig. När det är dags att säga kommer "greger" och tar rygg på sin forumvän och kör hårklyveriprestigedebatt istället för att vara konstruktiv mot topic.

Vilket skönt forum. Kör ni kramterapi på kvällarna också?

Medlem

Ironi är ingen ursäkt för värdelösa och intetsägande topics.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

vi svenskar är enligt mig ur nationell synpunkt den härliga hippien alla vill hänga med :B alltså för en sj så låter allt det där "normalt" men det är det inte ur nationell syn


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Inaktiv
Skrivet av Nestor:

Ironi är ingen ursäkt för värdelösa och intetsägande topics.

Spydighet är ingen ursäkt till en självcentrerad diskussion.

Medlem

Kan mod snälla ändra topic till något som säger något om trådens innehåll?


signatur

Dryg och bitter.

Inaktiv

Ja snälla fucking gör det!!!

Medlem
Skrivet av internet_kille:
Skrivet av Greger:
Skrivet av internet_kille:
Skrivet av Nestor:

Trådens topic gav mig utslag.
Jag trodde att det inflytande som CS hade på ungas förmåga att formulera text hade försvunnit, men jag hade tydligen fel

Du förstår inte ironi. Var god uppsök avgrunden eller utvecka social förmåga.

Och det du använde var inte ironi, var god och lär dig termer innan du slänger omkring dom nästa gång tack.

Edit : Ganska intressant artikel hursomhelst, måste vara intressant att vara en amerikansk soldat ombord på ett skepp fullt av skandinavier och få en närgången kontakt med nordens kultur.

Men herregud vilken bessewisservind som blåser här. Jag skrev i ironisk karaktär den mest störda och uppblåsta rubriken till inlägget och sedan så kommer en jeppe och gör gällande att CS har inflytande över min förmåga att formulera mig. När det är dags att säga kommer "greger" och tar rygg på sin forumvän och kör hårklyveriprestigedebatt istället för att vara konstruktiv mot topic.

Vilket skönt forum. Kör ni kramterapi på kvällarna också?

FFS starta ingen diskussion med dessa personer de lever på uppmärksamhet det bästa är nog att ignorera dom helt och hållet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Var det verkligen nödvändig med 4 quotes för att skriva ett två rader långt inlägg?


signatur

Dryg och bitter.

Inaktiv

Aha! Men dåså!

Inaktiv

Dang! Funderade att skriva något fyndigt här men tråden förvirrar mig för mycket...en amöba som mig kan inte hantera så mycket wtf som det finns här.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av Nestor:

Var det verkligen nödvändig med 4 quotes för att skriva ett två rader långt inlägg?

Ja det var fett värt det må jag säga.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Suck, gör om gör rätt. Skulle passa utmärkt i WTF.

1
Skriv svar