WHOOO SOMMARLOV

Inaktiv
WHOOO SOMMARLOV

ville bara säga att det är sommarlov(i bohuslän):up::up::up:


signatur

Jävla Borgare

Medlem

Kan ju säga att jag har det med

Medlem

Mitt sista sommarlov. Måste utnyttja varje dag till fullo.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har semester i en vecka till innan jobbet börjar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

för de som tar studenten är det värre med

men ha det så mysigt ni andra


signatur

thank you, come again

Medlem

Grattis till sommarlovet, speciellt för studenterna (grattis till arbetslösheten!)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Medlem

Högskoleexamen igår, nytt jobb på måndag... Inget sommarlov här inte

Inaktiv

Man börjar inse att man har blivit gammal när man läser såna här trådar.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Woho, sommarlov om 5 dagar....


signatur
Medlem
Skrivet av Greger:

Grattis till sommarlovet, speciellt för studenterna (grattis till arbetslösheten!)

HAHA förra veckan så sa jag till min klasskamrater att jag ärligt talat inte förstår varför alla ska fira studenten så överdrivet mycket. De blev inte speciellt glada av mitt resonemang men vadå det stämmer ju, eller?

Jag är i alla fall glad att jag har flera års utbildning kvar för om jag har tur så kanske det ser bättre ut på arbetsmarknaden då jag är färdig.

Men men de får väll behålla sin meningslösa symbolik. Ja jag kommer att vara glad när jag tar studenten men jag kommer inte att supa 1 vecka och hålla på som alla andra gör så viktigt tycker jag inte att det är.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Norge ftw. Jobba 2 veckor vara ledig 2 veckor ^^. Plus att man får ut bra mycket mer än en svensk månadslön på två veckor.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ja jag kommer att vara glad när jag tar studenten men jag kommer inte att supa 1 vecka och hålla på som alla andra gör så viktigt tycker jag inte att det är.

Haha, på min skola börjades det redan på höstterminen.

Medlem
Skrivet av båtsman:

Haha, på min skola börjades det redan på höstterminen.

:\


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Hardboiled15:

Ja jag kommer att vara glad när jag tar studenten men jag kommer inte att supa 1 vecka och hålla på som alla andra gör så viktigt tycker jag inte att det är.

Haha, på min skola börjades det redan på höstterminen.

Jo det märks.:P


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ja jag kommer att vara glad när jag tar studenten men jag kommer inte att supa 1 vecka och hålla på som alla andra gör så viktigt tycker jag inte att det är.

Ähh, klart du ska va med alla dar! Det är ju kul att supa


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Jo det märks.:P

Hehe;)

Medlem

Jahapp, jag fick sommarlov i tisdags, som vanligt efter alla andra... Men jag är glad ändå!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Norge ftw. Jobba 2 veckor vara ledig 2 veckor ^^. Plus att man får ut bra mycket mer än en svensk månadslön på två veckor.

Sen kostar ju allt dubbelt så mycket också. Får man leva som ett svin om man ska ha råd

Medlem

....Och snart är sommarlovet slut.

Medlem
Skrivet av Silvarn:
Skrivet av Fargo:

Norge ftw. Jobba 2 veckor vara ledig 2 veckor ^^. Plus att man får ut bra mycket mer än en svensk månadslön på två veckor.

Sen kostar ju allt dubbelt så mycket också. Får man leva som ett svin om man ska ha råd

Nej då! Bara bunkra upp med Svensk mat :D.

Medlem

Vem fan vill bo i norge

men seriöst , ett tips till er som tagit studenten , va inte rädda att prova olika jobb,
Det är inte hela världen om ni inte har ett jobb direkt efter studenten.

När man är 18-19 bast så är det ett icke problem om ni inte måste flytta hemifrån eller dyl.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Silvarn:
Skrivet av Fargo:

Norge ftw. Jobba 2 veckor vara ledig 2 veckor ^^. Plus att man får ut bra mycket mer än en svensk månadslön på två veckor.

Sen kostar ju allt dubbelt så mycket också. Får man leva som ett svin om man ska ha råd

Nej då! Bara bunkra upp med Svensk mat :D.

Precis, konservburken uppfanns av en anledning.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Vem fan vill bo i norge

men seriöst , ett tips till er som tagit studenten , va inte rädda att prova olika jobb,
Det är inte hela världen om ni inte har ett jobb direkt efter studenten.

När man är 18-19 bast så är det ett icke problem om ni inte måste flytta hemifrån eller dyl.

Bra fråga. Jag vill inte bo där. Jobbar bara där :P. Dom skriker efter arbetare här är arbetslöshet. Do the math. För mig är det perfekt att åka upp 2 veckor och få ut en dubbel månadslön för den korta perioden :). Det enda som suger är att jag saknar internet i lägenheten som företaget hyr åt mig. De snåla kräken vägrar stå för internet :P.

Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Silvarn:
Skrivet av Fargo:

Norge ftw. Jobba 2 veckor vara ledig 2 veckor ^^. Plus att man får ut bra mycket mer än en svensk månadslön på två veckor.

Sen kostar ju allt dubbelt så mycket också. Får man leva som ett svin om man ska ha råd

Nej då! Bara bunkra upp med Svensk mat :D.

Precis, konservburken uppfanns av en anledning.

Precis! Bacon och blodpudding är sjukt underskattat! (Och kriminellt billigt). Är ju inte allt jag äter dock såklart.

Nu börjar det dyka upp jobb där jag bor.. Men jag är lite girig. Jobbar på i Norge ett tag till så får vi se hur länge jag klarar att leva som Skandinavisk Polack. (Som norrmännen kallar oss). Its all about the money! (For now).

Medlem

1 och en halv vecka till semester, 4 veckors hardcore slacking

Medlem

Blir ledig och arbetslös den 23:e Juni. Score!

Medlem

Grattis på er!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

sommarlovet borde försvinna efter 9an o bli en 4 veckors semesters.

Medlem
Skrivet av Sille:

sommarlovet borde försvinna efter 9an o bli en 4 veckors semesters.

Orka försöka göra alla trådar politiska.

För övrigt behöver studenter sina sommarlov.

Medlem

Så sant, sommarlov ger bättre studieresultat och gladare ungdomar.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar