SpotifY InvitE

Medlem
SpotifY InvitE

Hell0! Jag skulle vilja ha en invite till spotify om någon har en över, PM'a mig!!

"You dont have to swim faster than the shark it-self, just faster than the guy next to you."

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Här har vi ett kök. Jag hade nog valt kakel mot väggen istället, but I dunno...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

seriösa svar -.-

Medlem

Seriöst första inlägg -.-


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Jag har en invite.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Supertank haha xD


signatur

Phoenix bird

Inaktiv

JaG AnvändeR IntE SpotifY.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

På tal om Spotify invites så skulle jag också behöva en


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

För er som inte vet det då så har betatestningen av spotify slutat och det går inte att invita folk längre.

Medlem
Skrivet av visan:

För er som inte vet det då så har betatestningen av spotify slutat och det går inte att invita folk längre.

Vad snackar du för skit? Det går visst att invita folk till att använda spotify.

Medlem

Har typ 9 invites, men jag tänker inte ge bort nån till nån som blir medlem här av det själet.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:

Har typ 9 invites, men jag tänker inte ge bort nån till nån som blir medlem här av det själet.

Jag gav stackrn en invite, han erbjöd en voddlerinvite i utbyte. Inte direkt för jag behöver men det är tanken som räknas. Det lönar sig att vara snäll (Insinuerar inte att du skulle vara elak )

Medlem

Men stängde dom inte av invite funktionen när dom stängde ner funktionen att skapa spotify free accounts?

Medlem
Skrivet av visan:

Men stängde dom inte av invite funktionen när dom stängde ner funktionen att skapa spotify free accounts?

Nej. Ett free account och ett account som man får genom invite har olika fördelar och features. Invites existerar fortfarande.

1
Skriv svar