Spela ond nu i det nysläppta Magicka-tillägget

Robot
Spela ond nu i det nysläppta Magicka-tillägget

The Other Side of the Coin ger dig möjligheten att ge de goda fjantarna en god omgång stryk och kaos. Ute nu, släpprullen hos oss.

#magicka, #the-showdown-effect, #magicka-the-other-side-of-the-coin


Medlem
Spela ond nu i det nysläppta Magicka-tillägget

Jösses, hur många DLC finns till Magica egentligen? Verkar vara jättemånga.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

tror det är ett tiotal eller nått

köpte alla nu när de sålde dem 75% billigare här om veckan

dock är ju majoriteten av dem bara olika "robes" eller typer av charaktärer man kan välja när man gör sin gubbe

Medlem

Det är väl typ 3 st som är "expansions" Vietnam, the stars are left och nu denna

Medlem

magicka är skitkul, ser fram emot detta.

Medlem

Bara jag som får symphony of the night vibbar utav en av karaktärerna på bilden???

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jösses, hur många DLC finns till Magica egentligen? Verkar vara jättemånga.

Jag kikade in till Steam och där är 13st DLC listade till ett sammanlagt värde av €32.87 förutom spelet som kostar €9.99 (finns paket att handla dock). Den här expansionen är dock inte medräknad då jag inte hittar den i Steam någonstans. Verkar som den ligger på €4.99 precis som Vietnam.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jösses, hur många DLC finns till Magica egentligen? Verkar vara jättemånga.

För många. Ett jävla mjölkande har det varit redan från dag 1, långt innan de fixade coop (om det ens fungerar nu, har inte lirat det på över ett år)

Medlem

Alucart ser lite för lik ut Symphony of the Nights Alucard. Also, Alucart är namnet på fejk-versionerna av Alucards vapen i SotN. Vet inte om jag tycker det är okej eller inte...

Medlem

Spela som ond Nu? Whoops, jag som dödade alla på festen i början av spelet :S


signatur

Rwa?

phi
Medlem
Skrivet av Ulvdalum:

Bara jag som får symphony of the night vibbar utav en av karaktärerna på bilden???

Absolut. Symphony of the night var det första jag tänkte på också.

Arrowhead Game Studios borde för övrigt se sig om efter bättre concept artists eller vem det nu än är som gjort deras box art. Inte för att vara sån nu men den är ju pinsamt dålig gällande komposition och anatomin på karaktärerna är ju helt fucked up.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Spela som ond Nu? Whoops, jag som dödade alla på festen i början av spelet :S

De förtjänade de fan.

Medlem
Skrivet av Kogster:
Skrivet av Annanaz:

Spela som ond Nu? Whoops, jag som dödade alla på festen i början av spelet :S

De förtjänade de fan.

helt klart.

1
Skriv svar