Ultimata Diablo dödad efter lite mer än en månad

Robot
Ultimata Diablo dödad efter lite mer än en månad

För första gången har det uppdagats att någon klarat av bedriften att nedgöra sista bossen i Diablo III på svåraste svårighetsgraden.

#nyhetstips, #diablo-iii


Medlem
Ultimata Diablo dödad efter lite mer än en månad

Så nu dög det!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja det är en bedrift i HC-läget.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hats off!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Diablina skulle varit ett mer passande namn. Bra jobbat dock.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

(Konstigt forumet är, jag skrev, sedan såg man det inte, skrev igen, nu syns båda.)


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Första tanken är hur jävla svårt det måste vara inte att dö alls i inferno, har inte kört på min act 3 inferno character på länge för att hur ofta man dör utan att det ens är roligt..

Medlem

Det är ju helt sjukt om man vet hur svårt inferno är egentligen...och Hardcore på det ock? Nä, helt klart en bedrift som kan kallas duga!

Medlem

Älskar hur stolt han ser ut på bilden där.

Jag hade dock aldrig gett mig in i den utmaningen, någonsin, dör ffs av 3 stycken små giftflugor i början av Act 2 på Inferno... det är en indikator på att man bör lägga av och spela något annat eller whatever...


signatur

// Peace

Medlem

Well, Diable (hen-form) är trots detta inte lika död som våra servrar!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

sjukt bra gjort, aldrig jag skulle våga mig på spela HC och dö nån gång

Medlem
Medlem

Galet bra jobbat, undrar om han får nån sorts statyett av Blizzard för den world-first-bedriften?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Enligt Bashiok är det inte första.
http://twitter.com/Bashiok/status/215008237513224192
Edit: Ninja'd!

Får säga Grattis ändå, det kan ju inte varit helt lätt det där!

Medlem

Hela vägen till act 4 är lätt..

Du behöver bara farma den act du känner dig helt trygg i tills du fått tillräckligt bra gear att känna dig trygg i nästa..

Act 4 samt diablo är där spelet våldtar dig

Medlem

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tittar man på deras stream så "fuskar" de dock. Man kan vanligtvis inte logga ur spelet utan det tar 10 sekunder. Så istället har det bindat en knapp som gör att en annan dator direkt loggar in på deras konto, vilket medför att de blir utloggade. Detta sker nästan hela tiden när de spelar, så fort något farligt dyker upp så trycker de på knappen så de ska bli utloggade och således lever vidare.

Medlem

Förstör inte det här nu Paladia... Vi kan väl få tro att de mörsar ner champions utan att svettas i act 2 och frammåt

phi
Medlem

Inte alls första gången.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Tittar man på deras stream så "fuskar" de dock. Man kan vanligtvis inte logga ur spelet utan det tar 10 sekunder. Så istället har det bindat en knapp som gör att en annan dator direkt loggar in på deras konto, vilket medför att de blir utloggade. Detta sker nästan hela tiden när de spelar, så fort något farligt dyker upp så trycker de på knappen så de ska bli utloggade och således lever vidare.

det är fan inte ok.

phi
Medlem

Det man bör känna till också är att dom haft väldigt fet gear sedan tidigare vilket gör att bedriften blir någon mindre iom att dom har "rätt" gear så fort dom dingat lvl 60 och börjar kötta inferno.

Dvs dom har knappast råkat ut för några svårigheter från act 1 till act 2 som "vanliga" spelare har haft.

Inaktiv
Skrivet av phi:

Det man bör känna till också är att dom haft väldigt fet gear sedan tidigare vilket gör att bedriften blir någon mindre iom att dom har "rätt" gear så fort dom dingat lvl 60 och börjar kötta inferno.

Dvs dom har knappast råkat ut för några svårigheter från act 1 till act 2 som "vanliga" spelare har haft.

Kippi och Kippe har gjort allt själva till skillnad från Athene som har tagit emot 300 miljoner från sina fans. Dessutom så dog Kippe en gång i Inferno vid lvl 60 så dom fick göra om allt och geara upp honom igen.

Medlem

imponerande, dock kan jag inte bry mig så mycket då mitt intresse för d3 försvann efter två veckor.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Tittar man på deras stream så "fuskar" de dock. Man kan vanligtvis inte logga ur spelet utan det tar 10 sekunder. Så istället har det bindat en knapp som gör att en annan dator direkt loggar in på deras konto, vilket medför att de blir utloggade. Detta sker nästan hela tiden när de spelar, så fort något farligt dyker upp så trycker de på knappen så de ska bli utloggade och således lever vidare.

Jag var imponerad tills jag läste detta

phi
Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av phi:

Det man bör känna till också är att dom haft väldigt fet gear sedan tidigare vilket gör att bedriften blir någon mindre iom att dom har "rätt" gear så fort dom dingat lvl 60 och börjar kötta inferno.

Dvs dom har knappast råkat ut för några svårigheter från act 1 till act 2 som "vanliga" spelare har haft.

Kippi och Kippe har gjort allt själva till skillnad från Athene som har tagit emot 300 miljoner från sina fans. Dessutom så dog Kippe en gång i Inferno vid lvl 60 så dom fick göra om allt och geara upp honom igen.

Sant men då handlar det mest bara om att orka lägga ned tiden på att levla en ny karaktär igen. Visserligen en bedrift det också.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Tittar man på deras stream så "fuskar" de dock. Man kan vanligtvis inte logga ur spelet utan det tar 10 sekunder. Så istället har det bindat en knapp som gör att en annan dator direkt loggar in på deras konto, vilket medför att de blir utloggade. Detta sker nästan hela tiden när de spelar, så fort något farligt dyker upp så trycker de på knappen så de ska bli utloggade och således lever vidare.

Om de nu glitchat på det sättet så får de absolut inga applåder från mig iaf.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Tittar man på deras stream så "fuskar" de dock. Man kan vanligtvis inte logga ur spelet utan det tar 10 sekunder. Så istället har det bindat en knapp som gör att en annan dator direkt loggar in på deras konto, vilket medför att de blir utloggade. Detta sker nästan hela tiden när de spelar, så fort något farligt dyker upp så trycker de på knappen så de ska bli utloggade och således lever vidare.

Hatar sånt där. Jag spelade bara HC i Diablo 2 och försöker mig på HC i Diablo 3 nu. Förekom ju liknande saker i D2 och det tar ju bort hela vitsen med spelsättet.
Riktigt ruttet och om det är sant så får de ingen respekt av mig iaf.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Tittar man på deras stream så "fuskar" de dock. Man kan vanligtvis inte logga ur spelet utan det tar 10 sekunder. Så istället har det bindat en knapp som gör att en annan dator direkt loggar in på deras konto, vilket medför att de blir utloggade. Detta sker nästan hela tiden när de spelar, så fort något farligt dyker upp så trycker de på knappen så de ska bli utloggade och således lever vidare.

Hm då ska de inte ha något radera nyheten lr döp om den . Så fuskar du dig igenom HC


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Jag kollade streamen live idag, och det förekom inget glitchade. De portade till staden och planerade varje steg, gick över till softcore för att träna på vissa saker. Det var väldigt tydligt att inget sånt hände idag iallafall. Sen om det skett tidigare vad vet jag men under alla timmar han visade idag från ca kl 4 kollade jag till killen. Då var allt fair and square. Sen tror jag folk i chatten skulle reagerat på om de hade gjort så och whinat som fan. Har inte hört något om det innan heller. De har ju farmat gobs så jävla länge nu var dags att få ner Diablo innan reset dessutom vilket var rätt så snyggt

Sen visst personligen tyckte jag inte det var fantastiskt mycket skill när det är massa kiting med blizzard slow osv....det handlar ju bara om att ha tiden och tålamodet. Tålamodet har man ju byggt upp i MMO:s

"Paladia" Du tänker inte på att de loggar ut i staden va? Där är det ju alltid direkt utlogg.
Skulle vilja se ett klipp där de gör det du pratat om, av rent intresse.

12
Skriv svar