Sälja Spel och en Xbox till game

Medlem
Sälja Spel och en Xbox till game

Är inte riktigt säker vars jag ska sätta det här men, kan jag sälja min Xbox 360 och mina spel till game om jag inte har köpt det hos dom?

Tack för alla svar

Medlem
Skrivet av Tehkilla:

Är inte riktigt säker vars jag ska sätta det här men, kan jag sälja min Xbox 360 och mina spel till game om jag inte har köpt det hos dom?

Tack för alla svar

Att sälja en konsoll och spel till game eller Gamestop om du vill ha enbart pengar,
då är det ingen bra ide, då får du inte mycket.

Om du tänkt skaffa en annan spelkonsoll då brukar Game och Gamestop ha rätt så skapliga inbytes erbjudanden.

Men sälj aldrig dina prylar på dom ställena om du ska ha kontanter.

Medlem

Vill ha pengar snabbt, jag ska sälja mitt skit där för jag är lat typ, men du svarade inte på om jag kan sälja mina saker där om jag inte köpt det hos dom.

Inaktiv

Du kan、 fast du kanske inte far mer an 500 kr for konsollen och 100kr per spel、om ens sa mycket。

Det ar mycket battre att slanga av skiten pa tradera/blocket etc…:)


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Priset för spel beror på hur nya dom är och hur populära, när jag bytte in mitt MW2 i mars fick jag 350kr fört

Testa Tradera, men inte Blocket...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

vad ar nackdelen med att salja pa blocket?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Det är ren scam att sälja nånting till game m.m. Sälj privat, tradera eller an auktion-site. Du får betydligt mer pengar för det då. Men vill du bara bli av med det snabbt så är det säkert inga problem. Förvänta dig inte mycket pengar dock....

Medlem

Vad vill du ha för det?


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Fan vet om man t.o.m. inte skulle få mer för grejerna hos pantbanken än Game(stop).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Jag sålde min Xbox 360 elite + 27 spel på GAME, fick 1800:-


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar