svårt att välja nytt chassi =)

Medlem
svårt att välja nytt chassi =)

Ska ha ett ASUS P6X58D Premium moderkort i den så ATX e det som gäller. Skulle helst vilja se en diskret fläkt fram och färg silver/svart eller bara svart blank=)
plats för 2-4 hårdiskar räcker=) Några med förslag!=)

Medlem

Fractal Design R2. Det snyggaste chassit idag, om du frågar mig. Den enda nackdelen är väl att det är många som har det nu.

Medlem

Allting beror väl på vad du gillar och vad du letar efter. Chassit 73mpl4R rekommenderade kan jag även lägga ett plus på, väldigt stilrent och prisvärt chassi!

En annan sak är väl, vad du har för budget med. Men helt honestly sagt, så är Fractal Design R2 oslagbar i prisvärdhet. Du kommer inte bli missnöjd!

Medlem

tänkte för mellan 500-1500 tycker om när det är mycket fläktar i burken som går på låg fart=)

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=494547,495026,490230,425...

Dom jag funderar på just nu, Bulldozern e kanske lite mycketXD(lite för få fläktar såg jag efteråt med den e lol=)
Jag bryr mig inte om många har det bara om det är bra=snyggt,bra ljuddämpning,bra luftflöde.

HAF serien är bra med det att dom kan få komponenterna kalla, men dom låter som flygplan. Ifall du ska gå på någon utav dom där, välj FD-R2.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

1
Skriv svar