Total War-seriens framtid visas upp den 6 juli

Robot
Total War-seriens framtid visas upp den 6 juli

Total War-utvecklarna The Creative Assembly visar upp sitt nästa projekt på brittisk spelmässa.

#nyhetstips, #the-creative-assembly


CFW
Medlem
Total War-seriens framtid visas upp den 6 juli

World War I plz

Medlem

DINOSAUR TOTAL WAR!


signatur

Videomupp

Skrivet av WildThing:

Fail!!!!111

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av WildThing:

Fail!!!!111

Du kan va :<


signatur

Videomupp

Total War: Dinosaurs vore det coolaste spelet någonsin, btw.

Medlem

Hoppas på ett WWII spel =D

Medlem

Empire 2 skulle jag vilja ha men jag tar vad jag får, det kommer att bli bra vilket fall som helst.

Medlem

Rome 2! Fast Total War: Dinosaurs lät ju inte dumt det heller. Lite Dino Riders över det hela

Medlem

Är en fantasynörd så skulle gilla att se något i den typen av miljö... fast jag antar att dom kör på ett av deras existerande tidsepoker som Rome 2 eller en annan verklig historisk tid.

Någon som spelade Dark Omen? Var ett utav mina första PC-spel som jag spelade fanatiskt och har alltid undrat om någon någonsin skulle göra ett liknande spel med dagens teknik... creative assembly skulle definitivt vara dom som gör det bäst ifall det någonsin händer.

Medlem

Dinosaur var ju förra årets aprilskämt

Tror och hoppas på ett Rome 2, det är ju ändå det spelet som verkligen gjorde att folk fick upp ögonen för total war.

Ett total war under 1900-talet känns ganska avlägset. Det fanns inte några riktigt stora armé slag under förra århundradet. Ja, WW1 skulle kunna fungera men det känns inte riktigt total war. Kanske 1850-1920?

Medlem

Jag hoppas verkligen på antingen Rome 2 eller Napoleon 2. Rome 2 verkar sannolikast dock.

Medlem

tvivlar på att total war i modern tid hade blivit bra, men vem vet.
Själv hoppas på Rome 2.

Medlem
Skrivet av Freddyxxswe:

tvivlar på att total war i modern tid hade blivit bra, men vem vet.
Själv hoppas på Rome 2.

De har sagt att de vill göra det men att det skulle vara förs svårt och ta för långt tid.

Medlem
Skrivet av Thane:

Dinosaur var ju förra årets aprilskämt

Tror och hoppas på ett Rome 2, det är ju ändå det spelet som verkligen gjorde att folk fick upp ögonen för total war.

Ett total war under 1900-talet känns ganska avlägset. Det fanns inte några riktigt stora armé slag under förra årtiondet. Ja, WW1 skulle kunna fungera men det känns inte riktigt total war. Kanske 1850-1920?

årtiondet?

Medlem
Skrivet av TontteJooi:

årtiondet?

Ändrat.

Inaktiv

Yes! Hoppas det blir ett nytt spel och inte ett expansionspack. Jag har inte spelat sedan Medieval 2... tyckte Empire/Napoleon var dåliga och Shogun-tiden passar inte riktigt mig.

Ett Rome 2 skulle vara roligt!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

WW1 eller WW2 tack

Medlem

Så länge jag iaf kan spela spelet och det har fullt mod stöd så kan dom få göra ett my little pony spel

Så jävla synd att jag sitter på shogun med DLC men FPS droppar ner till 20 i fighter.. 2500k och GTX580 men men. (inställningar kvittar)

Medlem

Medieval III: Total War plx

Medlem

Ett total war förlagt i Westeros hade varit oslagbart.

Medlem

Total War: Warhammer Fantasy Battle!!!

Jag hade kommit brallan av bara titeln.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Total War: Warhammer Fantasy Battle!!!

Jag hade kommit brallan av bara titeln.

http://www.moddb.com/mods/call-of-warhammer-total-war

Medlem

Något om 30-åriga kriget hade ju inte varit helt fel. Eller något som riktar in sig på en speciell period under medeltiden, låt säga.. sent 1300 och tidigt 1400-tal

Medlem

Hoppas bara att de inte annonserar att det kommer gå att spela i COOP för det har ju gått "bra" i tidigare titlar...

Medlem

Woooh!!!!!!! Fy fan vad bra!

Medlem

Får väl hoppas att de kan optimera motorn lite bättre så man slipper laggande animationer trots att man är långt över 40fps

Medlem

WW1 eller WW2? Nej tack :), tror inte det hade funkat så bra. Men ett Rome 2 hade suttit riktigt fint. Klarar sig med Shogun 2 ett tag till, riktigt bra spel !

Medlem

Kör som sagt en kampagn för fullt i Rome just nu. Jag skulle mer än gärna se ett Rome 2.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Så länge jag iaf kan spela spelet och det har fullt mod stöd så kan dom få göra ett my little pony spel

Så jävla synd att jag sitter på shogun med DLC men FPS droppar ner till 20 i fighter.. 2500k och GTX580 men men. (inställningar kvittar)

Var glad över att du kan starta spelet över huvud taget. :'( Inte ens omformattering hjälper.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

123
Skriv svar