Se debutfilmen från Need for Speed: Most Wanted

Robot
Se debutfilmen från Need for Speed: Most Wanted

Criterions heta bilracing släpps redan i höst.

#need-for-speed-most-wanted-2012


Moderator | Testpilot
Se debutfilmen från Need for Speed: Most Wanted

Most wanted... Reboot...

Vet inte om jag ska vara glad, gråta eller arg. Kul med nytt most wanted för det var ganska så kul, men kan det inte komma med något nytt?

Vad som är bra är väll att det som "rebotade" Hot Pursuit är det som gör detsamma med Most Wanted så förhoppningsvis blir det något.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Need for Speed: Underground 2 med denna grafik och samma arbete på ljud så är jag fan nöjd.

Medlem

NFS serien är död för mig

Medlem

Är det fortfarande någon som är intresserad av NFS? Känns som att om man är någorlunda hardcore bilspelare så kör man forza? Men vad vet jag, helt ointresserad

Medlem

Var är stylingen till bilarna?!

Medlem

Var är neon lyserna? Bashögtalarna all styling från Underground 2?! GE OSS ETT NYTT UNDERGROUND 2

Moderator | Testpilot
Skrivet av GurkaN021:

Var är neon lyserna? Bashögtalarna all styling från Underground 2?! GE OSS ETT NYTT UNDERGROUND 2

Varför krångla till det? Gör bara ett Underground 3.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Håller med. Nog för att NFS-serien gått tillbaka till sina rötter men jag vill också se ett Underground 3 med vansinnigt många alternativ för styling m.m.
Det här känns ju bara som ett nytt Hot Pursuit/The Run..

Medlem

Hoppas dem visade bara "standard" bilarna i själva videon för vill inte sitta o köra "street race" runt halva staden i standard bilar.

Men jag ska iallafall ge detta ett värt försök älskade Shift 1 och Shift 2 påminde mycket om GRiD klart ett av dem skönaste spelen att lira.

1
Skriv svar