The Ratchet & Clank Trilogy

Robot
The Ratchet & Clank Trilogy

Efter Jak, Daxter, Ico, Sly, Lara och Kratos – för att bara nämna några – borde vi vara rejält mätta på högupplösta återutgivningar. Men visst finns det fortfarande en plats kvar i våra hjärtan för vapenfetischisterna Ratchet och Clank?

#sony, #team-ico, #the-ratchet-clank-trilogy, #insomniac-games, #jak-and-daxter, #idol-minds


Medlem
The Ratchet & Clank Trilogy

Har väntat på en recension av detta, blir ett givet köp nu!

/ LordDaimos

Redaktör
Ponny

Samma här, den enda hd-samlingen jag behöver.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kört de två första spelen på PS2 och få utvecklare kan tävla om den humor som dessa spel har. Insomniac tillhör helt klart en av de bästa (om inte bästa) tredjepartsutvecklarna som Sony har. Förstår inte varför denna utvecklare inte blivit uppköpt av Sony.

Medlem

Vill bara påpeka hur rätt Fredrik har i sin postning.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Underbart! Surt dock att de lämnat kvar ettans kontrollschema... Men jaja, det här kommer att bli en härlig sommar!

Medlem

Missat detta helt, helt klart givet köp!

Skribent

Hur i hela he..missade jag detta?!? Hoppar in 1a på min köplista.

Medlem

Heelt underbart, älskar verkligen den här spelserien!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

What the..... hade inte EN SUSNING om att en R&C-HDtrilogy ens var på gång! Hur fan kan jag missat det?!
Visste väl att det skulle löna sig att följa FZ nån gång:D

Medlem

Låter bra. Kanske blir köp nån gång. Jag har ju inte kommit vidare i A Crack in Time riktigt än. Det är roligt men det är ju mycket som är roligt


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

90+ trophies inc :3


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Hade inte heller en aning om denna guldklimp förrän jag fick en skymt av det som tävlingspris i den senaste Kalle Ankan, av alla ställen! Och då har man ändå varit ett hängivet fan av serien ända sedan första spelet.

En bra recesion, och ett givet köp.

1
Skriv svar