Steam fråga

Medlem
Steam fråga

Jag vet inte om den här topicen passar här, men skriver den här ändå, så får den bli flyttad om det behövs.

Jag köpte mitt Dragon Age spel i en vanlig butik och jag skulle vilja köpa expansionen som kommer nu i mars över Steam. Så min fråga är kommer expansionen funka eller måste jag ha orginalet också från Steam för att allt ska funka?

Sen om det visar sig inte funka är det inte ett stort problem det är bara att köpa expansionen från webhallen. Men det skulle vara intressant att veta.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Jag tror att det räcker att du har Dragon Age: Origins installerat nånstans på datorn, men jag är inte säker.

Medlem

har för mig att man kan lägga in icke-steam spel till steam listan, kan vara en ide

annars har jag ingen aning

Medlem

fråga steam, valve

Medlem

Jag har försökt post på deras forum men man måste ha 20 inlägg innan man kan göra ett nytt inlägg, så jag ska dra o spamma lite


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:

Jag har försökt post på deras forum men man måste ha 20 inlägg innan man kan göra ett nytt inlägg, så jag ska dra o spamma lite

Okej, annars kan du ju bara maila dom?

Medlem
Skrivet av Strumpa:
Skrivet av Icerock:

Jag har försökt post på deras forum men man måste ha 20 inlägg innan man kan göra ett nytt inlägg, så jag ska dra o spamma lite

Okej, annars kan du ju bara maila dom?

hehe jo det var det första jag gjorde innan jag posta här, men har inte fått något svar än...


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Så här står det på steam: This expansion pack requires the Steam version of Dragon Age™: Origins in order to play.

Jag vet inte om det gäller alla expansioner.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:

Så här står det på steam: This expansion pack requires the Steam version of Dragon Age?: Origins in order to play.

Jag vet inte om det gäller alla expansioner.

Antagligen. Så du får nog köpa non-steam versionen


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

1
Skriv svar